Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Oslo-Las Vegas. Norwegian får monopol på utdrikkingslag og innfører obligatorisk mellomlanding i Irland for å hive av de mest forfyllede passasjerene.
Hvor store kan Norwegian bli?
Større enn SAS?
S
Med dette så kan man vel smile og la dette være et hett rykte, men jeg skvatt skikkelig til idag morges da jeg fikk se delivery-listen til 787'ene fra Boeing. Der står det nemlig nå "Norwegian Air Shuttle" på levering for fly nr. 3, 4 og 5....
Fyr løs og diskutèr ! :up:
Listeprisen på 787 er fra 150 mill dollar (NOK 800 mill) Du skal selge uhorvelig mange billetter ,selv med et meget gunstig tilbud fra Boeing.ld
Såvidt jeg vet har ikke køen for å få kjøpt de første maskinene vært spesielt lang. Disse maskinene er det blitt lappet en hel del på, og de har noen tonn ekstra å bære på.Tror du de får en kjempedeal på å snike i køen fra 870. plass til plass nr. 3?? Nei, det må de nok betale en premium for
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.