DY 528

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Noen som har flightinfo om DY528 i dag. Men skulle likt å ha korrekt avgangs og ankomst tidspunkt da jeg mener vi ble litt forsinka i dag... hadde ikke klokke på meg og det var noe som tok fryktelig lang tid etter at flyet var ferdig boardet....

fra osl.no

Stavanger DY 528 13:00 Avreist 13:02 Norwegian 21 Gate closed

Og de offisielle tidene hos OSL er ofte et par minutter etter faktiskt push. Så dere var nok på rute.

S

da var vi nok det. jeg gikk jo ombord 1240 så det føltes som lang tid før vi kom oss avgårde....

Lurer forresten hvor LN-KKD hadde fløyet før på dagen da den kom til gaten ved hjelp av en traktor. Regner med den kom fra utenlandspiren... eller hva?

Lurer forresten hvor LN-KKD hadde fløyet før på dagen da den kom til gaten ved hjelp av en traktor. Regner med den kom fra utenlandspiren... eller hva?

DY tauer vel ikke så ofte mellom innland/utland, det blir vel heller satt opp buss. Eller har dette endret seg etter at Røros tok over ??

Foretrekker å få tauet flyet til gate. Buss og fjernpark lukter det forsinkelse av :)

Litt off-topic, men dette handler vel om hvor gode man er på det... De store LCCene rundt om vil jo for all del ha fjernpark og buss, og gjerne ha folk boardet og klare i bussen når flyet er landet. Mer erfaring vil nok gjøre buss og fjernpark mindre utsatt for forsinkelser, tror jeg...

Det går jo litt ut over pax å måtte tilbringe mer ventetid i en buss f.eks., men det burde vel la seg gjøre...

Back