G grindstein ScanFlyer Silver 22 Apr 2012 #1 Er det noen som kan si meg hvilket individ som er planlagt å bruke på DY360 Gardermoen-Evenes Mandag 23 April kl 0850. På forhand takk Last edited: 22 Apr 2012
Er det noen som kan si meg hvilket individ som er planlagt å bruke på DY360 Gardermoen-Evenes Mandag 23 April kl 0850. På forhand takk
G grindstein ScanFlyer Silver 22 Apr 2012 #3 Takk for svaret. wifi er nå så, men hadde i det minste håpet på Sky cabin.. Satser på det på torsdag da det blir to DY flighter.
Takk for svaret. wifi er nå så, men hadde i det minste håpet på Sky cabin.. Satser på det på torsdag da det blir to DY flighter.
Ruby Tomleskolt Medlem 23 Apr 2012 #4 Fikk du en fin reise med LN-KKN da? En gammal skranglekasse av en 733, vist han først som svarte deg fikk rett da.
Fikk du en fin reise med LN-KKN da? En gammal skranglekasse av en 733, vist han først som svarte deg fikk rett da.
G grindstein ScanFlyer Silver 25 Apr 2012 #5 Joda det var KKN, og turen ble førseklasses, da jeg ble invitert til å sitte i cocpitt