The right winglet of OY-KBC suffered minor damages and the aircraft was back in service two days later. The horizontal stabilizer, the elevator and the rudder of SE-DST suffered substantial damages.
Detta är andra gången i år som KBC är utan höger winglet...KBC har vært uten winglet LEEEEEEENGE
En god del vil jeg tro.Og hvor mange passasjerer legger merke til forskjellen på vingen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
En god del vil jeg tro.
Dette blir som å kjøre med Diesel lekasje fra Dieseltanken på bilen. Ja du kan kjøre med det, men det koster penger, i tilegg til at bilen blir møkkete bak. Og reparasjonen koster like mye enten den utføres snarlig eller etter et halvt år.
Hvor lang tid tar det å montere på ny Winglett? Det bør jo gå på rundt et døgn. Eller kjører SAS sine maskiner så hardt at de ikke har et døgn å avse? I såfall er det rett og slett skremmende om SAS. når de har reservemaskinen i bruk pga planlagt vedlikehold, ikke har noe tid å avse på de resterende.
En god del vil jeg tro.
Dette blir som å kjøre med Diesel lekasje fra Dieseltanken på bilen. Ja du kan kjøre med det, men det koster penger, i tilegg til at bilen blir møkkete bak. Og reparasjonen koster like mye enten den utføres snarlig eller etter et halvt år.
Hvor lang tid tar det å montere på ny Winglett? Det bør jo gå på rundt et døgn. Eller kjører SAS sine maskiner så hardt at de ikke har et døgn å avse? I såfall er det rett og slett skremmende om SAS. når de har reservemaskinen i bruk pga planlagt vedlikehold, ikke har noe tid å avse på de resterende.
Og hvor mange passasjerer legger merke til forskjellen på vingen?
Sent from my iPhone using Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.