Enig, UA har vel en langt bedre flytype for OSL enn SAS (B 767), men det spørs vel om de får "lov" av SAS??, de ville vel ikke samarbeide med US airways på ARN??Originally posted by SQ 777
SFO please !! Fra OSL:exclamati .
Kan'ke UA fly OSL-ORD ??? :question:
Originally posted by FBU 4EVER
Tror ikke SAS vil la andre *A starte opp til/fra Skandinavia med det første.Det skal komme minst en ny destinasjon i året de neste årene i hht. avtalen med Pfor.Dette betyr en oppbyging av Intercont. flåten til 16 fly,som er det minste antall fly i en flåte i SAS for at lønnsomheten skal være tilfredsstillende.
Det skjer noe.Endelig!
Originally posted by PP
Originally posted by FBU 4EVER
Tror ikke SAS vil la andre *A starte opp til/fra Skandinavia med det første.Det skal komme minst en ny destinasjon i året de neste årene i hht. avtalen med Pfor.Dette betyr en oppbyging av Intercont. flåten til 16 fly,som er det minste antall fly i en flåte i SAS for at lønnsomheten skal være tilfredsstillende.
Det skjer noe.Endelig!
Er dette en ekspansion som mere eller mindre er bekræftet internt? Eller er det blot rygter som går blandt crew/ansatte?
Originally posted by EB
Mener du at KLM kan/bør senke prisene sine og alikevel gå med overskudd??
Men nå er jo markedet i vekst, bla så øker Thailand med 10% i året fra Norge.Originally posted by EB
...eller var markedet så stort i utgangspunktet?
Skal vi betale mer for non stop billetter enn andre????Originally posted by EB
...men nordmenn vil ikke betale noe for (non-stop) billettene og da står ikke selskapene i kø for å drive u-hjelp til stolte nordmenn!!!
Originally posted by amatør
Skal vi betale mer for non stop billetter enn andre????Originally posted by EB
...men nordmenn vil ikke betale noe for (non-stop) billettene og da står ikke selskapene i kø for å drive u-hjelp til stolte nordmenn!!!
Prisene med feks Thai fra CPH og ARN er omtrent de samme som fra OSL, så da koster det ikke mere for dansker og svensker å fly direkte, enn det koster for nordmenn som må bytte. Det var forresten 1000 kr BILLIGERE på en av datoene jeg sjekket å fly direkte fra CPH enn det var fra OSL med bytte....:sarc
Ikke riktig, jeg har sjekket mange forskjellige datoer på wideroe.no, OSL-EWR, og CO direkte kommer nesten alltid ut billigst!! Og til BKK er prisene med SAS/Thai fra OSL, ARN og CPH stort sett de samme, stort sett litt dyrere fra Oslo..Originally posted by TheDane
Originally posted by amatør
Skal vi betale mer for non stop billetter enn andre????Originally posted by EB
...men nordmenn vil ikke betale noe for (non-stop) billettene og da står ikke selskapene i kø for å drive u-hjelp til stolte nordmenn!!!
Prisene med feks Thai fra CPH og ARN er omtrent de samme som fra OSL, så da koster det ikke mere for dansker og svensker å fly direkte, enn det koster for nordmenn som må bytte. Det var forresten 1000 kr BILLIGERE på en av datoene jeg sjekket å fly direkte fra CPH enn det var fra OSL med bytte....:sarc
Det er muligt at der i netop dit eksempel ikke var prisforskel, eller at den direkte forbindelse var billigere, MEN reglen hos luftfartsselskaberne er at de prissætter non-stop/direkte flyvninger dyre end one/two stop. Prisen blive da netop midlet til at få folk til at tage et stop. Det er den klassiske udbud og efterspørgsel. Folk efterspørger mest non-stop derfor merpris i forhold til stop og flybytte.
Originally posted by amatør
Ikke riktig, ..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.