Doble Bonuspoeng på Eurobonus?

Re: Doble Bonuspoeng på Eurobonus?

Klart at EB mister fornøyde medlemmer når all innriks flyvning bortfaller...takket være Victor & Co...

Originally posted by EB

Klart at EB mister fornøyde medlemmer når all innriks flyvning bortfaller...takket være Victor & Co...

Som Tommy777 sier over her så har SAS egenhendig klart å "ødelegge" programmet - ikke Victor & co. Det er klart at det å fjerne bonusopptjeningen innenlands har hatt en effekt (iallefall på innenlandsflygninger), men det kan jo ikke forklare hvorfor SAS følte det nødvendig å redusere bonusopptjeningen på utenlandsrutene. Hadde jeg bestemt i SAS så hadde jeg kanskje heller valgt å gå motsatt vei for å øke lojaliteten i forhold til SAS....

Originally posted by EB

Å skape sunn konkurranse er god høyrepolitikk. Selvsagt ble noen misfornøyde, men ingen er sure på SAS for dette, ettersom de ikke bestemte det selv, de andre endringene er selvpåført.

Originally posted by Tommy777

For å gjøre Eurobonus mer attraktivt og i tillegg stimulere til å kjøpe dyrere billetter, ville jeg, som LH, gitt 50%, ikke 25% på de aller billigste kampanjebillettene, men ikke på W på langdistanse. Jeg ville gitt 50% på: L,T og G på europa billetter/skandinavia og K,L og G på langdistanse. Resten ville jeg gitt 100% på.

I tillegg ville jeg hatt en opsjon på hjemmesiden til SAS der man soleklart kan velge å betale X antall kroner mer for å få 100& poeng eller betale X antall kroner mindre for å få 50%. Jeg tror SAS kommer til å tjene mange penger på det.

.

100% Enig.

Høres fornuftig ut... Gleder meg til SAS sin Temadag på onsdag...der skal det vel også lanseres noen nyheter...:D

Originally posted by EB

Høres fornuftig ut... Gleder meg til SAS sin Temadag på onsdag...der skal det vel også lanseres noen nyheter...:D

"Temadag"....ja får håpe dem kommer opp med noe positivt:D

SAS har Temadag både den 10. og 18. janaur for samarbeidspartnere og kunder...:D

Back