• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

DL 747-400 - fysta bilda

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ærlig og rederlig rippet fra A.net (Pilotboi) ...

image002.jpg


image006.jpg


Disse er tatt inne i malerhangaren i Victorville ... kommer nok bedre bilder snart - men en fin teaser!
 
Dette er lekkert! Liker utrolig godt fargeskjemaet til DL nå, og det kler 744ern utrolig godt!
 
Det er en NW-kjerre. DL skal ha to maskiner gående ATL-NRT. Ettersom rotasjonen ikke går på 24 timer, er det nå en del spekulasjoner om hva de skal bruke maskin nr. 2 til i den tiden den har til overs i ATL. Ledelsen har nevnt HNL, men man snakker også om Roma om sommeren og Sao Paolo om vinteren.
 
Det er en NW-kjerre. DL skal ha to maskiner gående ATL-NRT. Ettersom rotasjonen ikke går på 24 timer, er det nå en del spekulasjoner om hva de skal bruke maskin nr. 2 til i den tiden den har til overs i ATL. Ledelsen har nevnt HNL, men man snakker også om Roma om sommeren og Sao Paolo om vinteren.

Spennende!
 
Hadde vært herlig med one-stop OSL-ATL-HNL !! Med mulighet for stopover ene veien i ATL ! 763 til ATL og 744 videre...:rolleyes:

I 1989 hadde jeg GEN-NYC-STL-HNL med TWA...
 
Hadde vært herlig med one-stop OSL-ATL-HNL !! Med mulighet for stopover ene veien i ATL ! 763 til ATL og 744 videre...:rolleyes:

Det vil det nødvendigvis måtte ettersom man må justere tidtabellen etter NRT-slingen .. det vil i tilfelle bli avgang ved lunchtid (for tidlig for Europa-conx) og ankomst tidlig på morgenen .. mao. lang dag i ATL.
 
LN-MOW , excellent stop. Samme som vi har med CO til HNL.. NYC kos et døgn( eller to ) før vi fortsetter !^_^
 
Fett det der... DL-liveryen er en av de bedre jeg har sett på en 747-400 :up:
Gammel er denne kjerra her a?? :)
 
Har NWA begynt aa bruke 747-200 pax versjon igjen?? Da jeg var i MSP i gaar sto det en -200 i gammel livery ved en av Tokyo gatene, (nei, det var ikke cargo, sto docket ved G6-10 gatene)
 
Har NWA begynt aa bruke 747-200 pax versjon igjen?? Da jeg var i MSP i gaar sto det en -200 i gammel livery ved en av Tokyo gatene, (nei, det var ikke cargo, sto docket ved G6-10 gatene)

De har to som de bruker til charter. En i det nye og en i det gamle liveryet. De går mest på militærchartere, men også en del annet - bl.a. NFL-chartere.



Er downtown ATL skummelt etter mørkets frembrudd?

Deler av downtown er ikke trygt om kvelden.

Skal DL fornye kabinene på B747-400?

Ikke i første omgang. Ingenting er gjort med kabinen på denne.
 
Tommy, i flg JP mai/juni 2008 har NW faktisk tre stk. -200 i bruk. N623US, N624US og N638US . Resten av pax-maskinne er oppført med at de er i MZJ...
 
Back
Top