Det er en NW-kjerre. DL skal ha to maskiner gående ATL-NRT. Ettersom rotasjonen ikke går på 24 timer, er det nå en del spekulasjoner om hva de skal bruke maskin nr. 2 til i den tiden den har til overs i ATL. Ledelsen har nevnt HNL, men man snakker også om Roma om sommeren og Sao Paolo om vinteren.
Hadde vært herlig med one-stop OSL-ATL-HNL !! Med mulighet for stopover ene veien i ATL ! 763 til ATL og 744 videre...![]()
er det bare meg, eller ligner DL liveryen på halen veldig på Aeroflot sin? Mange ganger jeg har tatt feil ved første øyekast
er det bare meg, eller ligner DL liveryen på halen veldig på Aeroflot sin? Mange ganger jeg har tatt feil ved første øyekast
Sats på flyplasshotell. Downtown er ikke noe værende sted etter mørkets frembrudd.
Har NWA begynt aa bruke 747-200 pax versjon igjen?? Da jeg var i MSP i gaar sto det en -200 i gammel livery ved en av Tokyo gatene, (nei, det var ikke cargo, sto docket ved G6-10 gatene)
Er downtown ATL skummelt etter mørkets frembrudd?
Skal DL fornye kabinene på B747-400?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.