DL 747-400 - fysta bilda

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Ærlig og rederlig rippet fra A.net (Pilotboi) ...

image002.jpg

image006.jpg

Disse er tatt inne i malerhangaren i Victorville ... kommer nok bedre bilder snart - men en fin teaser!

Dette er lekkert! Liker utrolig godt fargeskjemaet til DL nå, og det kler 744ern utrolig godt!

Det er en NW-kjerre. DL skal ha to maskiner gående ATL-NRT. Ettersom rotasjonen ikke går på 24 timer, er det nå en del spekulasjoner om hva de skal bruke maskin nr. 2 til i den tiden den har til overs i ATL. Ledelsen har nevnt HNL, men man snakker også om Roma om sommeren og Sao Paolo om vinteren.

Det er en NW-kjerre. DL skal ha to maskiner gående ATL-NRT. Ettersom rotasjonen ikke går på 24 timer, er det nå en del spekulasjoner om hva de skal bruke maskin nr. 2 til i den tiden den har til overs i ATL. Ledelsen har nevnt HNL, men man snakker også om Roma om sommeren og Sao Paolo om vinteren.

Spennende!

Hadde vært herlig med one-stop OSL-ATL-HNL !! Med mulighet for stopover ene veien i ATL ! 763 til ATL og 744 videre...:rolleyes:

I 1989 hadde jeg GEN-NYC-STL-HNL med TWA...

Hadde vært herlig med one-stop OSL-ATL-HNL !! Med mulighet for stopover ene veien i ATL ! 763 til ATL og 744 videre...:rolleyes:

Det vil det nødvendigvis måtte ettersom man må justere tidtabellen etter NRT-slingen .. det vil i tilfelle bli avgang ved lunchtid (for tidlig for Europa-conx) og ankomst tidlig på morgenen .. mao. lang dag i ATL.

LN-MOW , excellent stop. Samme som vi har med CO til HNL.. NYC kos et døgn( eller to ) før vi fortsetter !^_^

Fett det der... DL-liveryen er en av de bedre jeg har sett på en 747-400 :up:
Gammel er denne kjerra her a?? :)

Har NWA begynt aa bruke 747-200 pax versjon igjen?? Da jeg var i MSP i gaar sto det en -200 i gammel livery ved en av Tokyo gatene, (nei, det var ikke cargo, sto docket ved G6-10 gatene)

Har NWA begynt aa bruke 747-200 pax versjon igjen?? Da jeg var i MSP i gaar sto det en -200 i gammel livery ved en av Tokyo gatene, (nei, det var ikke cargo, sto docket ved G6-10 gatene)

De har to som de bruker til charter. En i det nye og en i det gamle liveryet. De går mest på militærchartere, men også en del annet - bl.a. NFL-chartere.

Er downtown ATL skummelt etter mørkets frembrudd?

Deler av downtown er ikke trygt om kvelden.

Skal DL fornye kabinene på B747-400?

Ikke i første omgang. Ingenting er gjort med kabinen på denne.

Tommy, i flg JP mai/juni 2008 har NW faktisk tre stk. -200 i bruk. N623US, N624US og N638US . Resten av pax-maskinne er oppført med at de er i MZJ...

Back