• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Diverse nyinnkjøpte modeller....

SK917

ScanFlyer Blue
Diverse nyinnkjøpte modeller....

Ville vise frem endel nyinnkjøpte modeller som ble kjøpt fra en familie som hadde samlet lenge, men dessverre gikk den mest ivrige bort og da ønsket de å kvitte seg med dem...

Vel vi tok nå turen i bil og var så heldig å få kjøpe samtlige...

Mange av dem er i str. 1:100, en er litt større og noen er litt mindre, men mange er av en nokså stor størrelse...

modell1.jpg

modell2.jpg

modell3.jpg

modell4.jpg

modell5.jpg

modell6.jpg

modell7.jpg

modell8.jpg

modell9.jpg

modell10.jpg

modell11.jpg

modell12.jpg

modell13.jpg

modell14.jpg

modell15.jpg

det var det for nå.... Hvor de skal plasseres? ja det var det da...nå blir det trangt:p

Re: Diverse nyinnkjøpte modeller....

Så ska det se ut! Gratulerar till riktigt unika modeller!

det var det for nå.... Hvor de skal plasseres? ja det var det da...nå blir det trangt:p

.. om ikke du skulle få plass vet jeg om et sted de kan få passer veldig godt inn :colgate:

Skal si du har vært heldig, det der var jo en bra fangst.
Mange flotte modeller!!

Sabla fine noen av de der... Husker godt en tur i premiairen;) her har ikke min ene A340 Lufthansa i 1:600 mye å stille opp med... Haha :colgate:

Går det ann å spørre kor masse du betalte for alle sammen?

Ja..., hva skal man si til slikt.... ;)

-Dette var noen utrolig fine modeller ! Misunner deg hehe.... :)

Gratulerer så masse med fangsten !

Gratulerer med en flott fangst og noen fine tilskudd i samlingen. Flere der som jeg ikke har i min samling. Motorene på Sterling B 727-200 og Linjeflyg F28 kan med fordel vendes andre veien - nå står de jo opp ned.

Espen

Gratulerer! kunne tenkt meg alle de modellene ! spesielt braathens safe -500 modellen og lufthansa -300 1:100 modellen. Men jeg har LH -300 i 1:200 så det er jo greit.

Litt OT, men hvor lang tid tar det før man får medlemskortet vist man melder seg inn i NSFF:S

Back