Har du norsk eller dansk kort?
Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?
Fikk er regning av SEB i september hvor det sto en overføring av en stor poengsum, men disse poengene har jeg ennå ikke sett noe til på min EB-konto.....
Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?
Jeg oppdaget til min store skuffelse at tilbudet ikke gjelder meg, siden jeg har et business/corporate-kort (eller noe i den stilen)...![]()
Jeg oppdaget til min store skuffelse at tilbudet ikke gjelder meg, siden jeg har et business/corporate-kort (eller noe i den stilen)...![]()
Fikk er regning av SEB i september hvor det sto en overføring av en stor poengsum, men disse poengene har jeg ennå ikke sett noe til på min EB-konto.....
Regningen jeg fikk var for slutten av juli og hele august.
Har vært i kontakt med SEB og EB-support, men ingen kan fortelle meg hvor poengene er blitt av....
Så jeg må vel bare innse at de 2000 poengene er lost...
Kortet må begynne med 3614 82...... og ikke 3614 87...... Dette for at man ikke skal misbruke firmaet man jobber for sine kroner - meget bra! Men alle som har et firmakort kan få et gratis privatkort i tillegg.
Mitt kort står på meg personlig (og alle fakturaer betales av undertegnede), men er 3614 87... Betyr det at om jeg hadde takket ja til et privatkort som jeg har fått utallige ganger, men som jeg ikke har brydd meg med siden kortet mitt for alle praktiske formål er privat, så ville jeg kunne fått bonuspoeng..?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.