Diners Club: Doble Eurobonuspoeng i November

Når det gjelder poengoverføringa til EB, kommer disse som nøyaktige? Altså blir feks 1380 EB poeng ført som 1380 poeng, eller rundes det av? Eg har enno ikkje sett poeng frå mine handlinger i oktober på EB-kontoen, bare noko som kalles Diners Reward, og disse poenga ser meir ut som avrunda i tilfelle. Er det det samme? Og: opparbeides det Grunnpoeng for handling med Co-branded?

Poengene som opparbeides på co-branded kort er ekstrapoeng.

Poengene overføres i bolker á 500 poeng, så hvis du har transaksjoner som tilsvarer 750 poeng så overføres kun 500 poeng, 250 poeng blir liggende for overføring i neste periode.

Er det noen som har fått til å sende den nødvendige sms'en for å få poeng for kjøp på Sandvika storsenter? Jeg får beskjed om at den ikke kan sendes.

Har visst gått over sperregrensen min på kortet i november, og brukt 27k. Dvs 5400 poeng! Ikke gææærnt!

BF:cool2
Pengesløser

Er det noen som har fått til å sende den nødvendige sms'en for å få poeng for kjøp på Sandvika storsenter? Jeg får beskjed om at den ikke kan sendes.

Jepp, og jeg fikk en kvittering tilbake med
"Vi har registrert dine kjøp, og dy vil motta 3000 EuroBonus Extrapoeng"

Og det helt uten å komme nærmere Sandvika Storsenter enn å passere på E18 + en SMS !

BF: Er det Diners du har? Er grensen kun 27k?? På mitt EB Mastercard har jeg 80k som grense.

Beløpsgrenser på kredittkort er individuelle og kommer an på kunden betalingsevner og ofte spiller type og farge på kortet inn.

.....Jägermeisterdrikkende sørlendinger før da tydeligvis ikke mer enn 27k i kreditt:p

Beløpsgrenser på kredittkort er individuelle og kommer an på kunden betalingsevner og ofte spiller type og farge på kortet inn.

.....Jägermeisterdrikkende sørlendinger før da tydeligvis ikke mer enn 27k i kreditt:p

Mens en Wii-spillende 27-åring fra Oslo får 80k i kreditt... det er derfor jeg ikke drikker hver dag :colgate:

Nå har jo ikke alle ønsker om maks grense for kreditt heller. Er jo tross alt noen som ønsker en del lavere grense enn det de KAN få.

Nei, det er vel på samme nivå som hjemløse guttevalper fra Oslo øst! ;)

Har vel 250k i kreditt tilsammen på de andre kortene mine. Kan være derfor de har gitt meg et standardkort med grense på 25k. Men jeg har allerde ringt og bedt dem om å øke grensen! Kan jo ikke holde på slik! Er det rart at jeg drikker?

Har visst gått over sperregrensen min på kortet i november, og brukt 27k. Dvs 5400 poeng! Ikke gææærnt!

Pengesløser

Slo deg :p Får overført 9000 poeng fra november. Doble EB-poeng hjelper!

JC
Pengesløser 2

Last edited:
Fikk fint til å sende Diners SMS til 2290, jeg har forøvrig Telenor abonnement: Poeng Navn Navnesen DD.MM.ÅÅÅÅ

Fikk denne i retur: Du er registrert, og vil motta 3000 EuroBonus Ekstrapoeng, ved tre kjøp på Sandvika Storsenter (betalt med ditt Diners Club kort). Hilsen Diners Club.

Er nå påmeldt med fruens og mitt DC kort for en handletur til Sandvika. Neste øvelse blir å finne utsalgsteder som tar DC ved kjøp av melk og brød eller kanskje en avis :colgate:

Vet at flere ICA tar DC, men hva med butikker som Narvesen ol.

Narvesen på Sandvika Storsenter tar Diners - og det er gjør de fleste andre butikkene også. Mye fint å kjøpe der ute...

Da skal jeg dele en liten "hemmelighet" for dere på forumet :)

Jeg hadde egentlig bestilt en pakkereise til Phuket med avreise i februar hos Ving og hadde betalt hele reisen med mitt EB Mastercard (maaaange poeng...). Så fant man ut at man heller ville ordne en rundtur i Asia selv og reisen ble dermed avbestilt mot et adm.gebyr på 300 kr pr pers (2 pers). Fikk innbetalt beløp - gebyr refundert tilbake på bankkonto. Reisen kostet rundt 30k så det resulterte i 6000 poeng for 600 kr. Skal du kjøpe poeng hos SAS så koster 6000 poeng ca 2500 kr inkl 25% rabatt de kjører nå.

Dette var noe jeg fant ut ved en tilfeldighet, men man kan jo tenke seg at man kjøper en pakkereise hos Ving for f.eks. 40k for 1 person (velg noe ekstremt dyrt:D) og betal reisen med EB Mastercard. Kansellér turen og betal 300 kr i adm.gebyr, få beløpet refundert til bankkonto og vips så har man 8000 poeng :D

Det frister faktisk litt å kjøre denne "operasjonen" en gang til nå i desember, men er redd for å bli svartelistet av Ving :lol:

Back