Diners Club: Doble Eurobonuspoeng i November

SpotOn

ScanFlyer Silver
Lå melding ved siste faktura fra Diners Club om at det gis doble Eurobonuspoeng på kjøp gjort med "co-branded" Eurobonus / Diners Club kort i november, dvs 20 poeng pr. 100 kroner brukt (unntak for innenriks fly, ref. tidligere diskusjoner på dette forumet).

Ikke sett noe slikt når det gjelder co-branded Eurobonus/Mastercard så dette er nok et spesialtilbud fra Diners Club. Forövrig et bra tilbud :) Får håpe Mastercard kommer med noe lignende.

Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?

Fikk er regning av SEB i september hvor det sto en overføring av en stor poengsum, men disse poengene har jeg ennå ikke sett noe til på min EB-konto.....

Litt OT, men har noen av dere som har et kombinert kort fått overført poeng til deres EB-konto?

Fikk er regning av SEB i september hvor det sto en overføring av en stor poengsum, men disse poengene har jeg ennå ikke sett noe til på min EB-konto.....

Jepp, jeg har fått overført 1000 poeng så langt......

Kan noen fort (og ikke gæli) fortelle meg hvilket kort jeg bør velge for CoBranding med EB kortet mitt, altså MasterCard eller Diners.

Formål med kortet er "reserve" hjemme , og på reiser hovedsakling Europa.
Har Amex og Visa fra før.

Takk for inputs.

Med mulighet for loungetilgang (uavhengig av billett tupe du reiser på) bør du velge Diners Club.

Jeg oppdaget til min store skuffelse at tilbudet ikke gjelder meg, siden jeg har et business/corporate-kort (eller noe i den stilen)...:(

Jeg oppdaget til min store skuffelse at tilbudet ikke gjelder meg, siden jeg har et business/corporate-kort (eller noe i den stilen)...:(

Det er jo en god grunn til å gå over til privatkort. Er du EBG er det vel gratis også.

Etter hva jeg har forstått, behøver ikke det å bety noe. Jeg har også business/corporate kort, men det står i mitt private navn og ikke i firmaets. Det er det som utgjør forskjellen. Så er det registrert på deg privat, vil poengene dette inn, så sandt kortet er utstedt av SEB.

BF:cool2

Kortet må begynne med 3614 82...... og ikke 3614 87...... Dette for at man ikke skal misbruke firmaet man jobber for sine kroner - meget bra! Men alle som har et firmakort kan få et gratis privatkort i tillegg.

Hvis regningen du fikk gjaldt bruk i september måned så pleier vel forfall på denne å være en gang i oktober (typisk 15. eller 20.). Ca 14 dager etter forfall (forutsatt at du har betalt regningen) så skal poengene dukke opp på Eurobonus-oversikten, dvs at poengene for bruk i september vil dukke opp i slutten av oktober/begynnelsen av november.

Har hittil fått overført over 5000 poeng på denne ordningen så det er jo gode poeng å ta med seg :)

Regningen jeg fikk var for slutten av juli og hele august.
Har vært i kontakt med SEB og EB-support, men ingen kan fortelle meg hvor poengene er blitt av....
Så jeg må vel bare innse at de 2000 poengene er lost...

Regningen jeg fikk var for slutten av juli og hele august.
Har vært i kontakt med SEB og EB-support, men ingen kan fortelle meg hvor poengene er blitt av....
Så jeg må vel bare innse at de 2000 poengene er lost...

Hva med å sende inn "retro-registration form" på dette? Det burde vel gå an å prøve i allefall. Antall poeng som skal overføres framkommer jo tydelig på regningen.

Mine Mastercard-points har kommet rimelig kjapt inn på EB-kontoen, blitt noen tusen points allerede. Har Diners også selvsagt, men ikke co-branded. Lurer på om jeg skal ordne meg det hvis det lar seg gjøre med to co-branded kort.

Kortet må begynne med 3614 82...... og ikke 3614 87...... Dette for at man ikke skal misbruke firmaet man jobber for sine kroner - meget bra! Men alle som har et firmakort kan få et gratis privatkort i tillegg.

Mitt kort står på meg personlig (og alle fakturaer betales av undertegnede), men er 3614 87... Betyr det at om jeg hadde takket ja til et privatkort som jeg har fått utallige ganger, men som jeg ikke har brydd meg med siden kortet mitt for alle praktiske formål er privat, så ville jeg kunne fått bonuspoeng..?

Mitt kort står på meg personlig (og alle fakturaer betales av undertegnede), men er 3614 87... Betyr det at om jeg hadde takket ja til et privatkort som jeg har fått utallige ganger, men som jeg ikke har brydd meg med siden kortet mitt for alle praktiske formål er privat, så ville jeg kunne fått bonuspoeng..?

Stemmer nok det ja.

Snakket nettopp med Diners kundeservice og bestilte co-branded SAS Eurobonus, det var ikke noe problem å ha både co-branded Mastercard og Diners for de av oss som ikke visste det.

Back