Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hvorfor kan de ikke bare gi ut oppgraderingsvouchere?
Sitat fra en deltaker på det svenske eventet 28. Mai:
"Just det, lite mer rolig info. När jag pratade med en purser som var med på eventet sa han att EBD nu syns i manifestet som crew har."
Spiller det egentlig noen rolle om diamant er separert fra gull?
Grunnen til at EBD er en god idé fra SAS sitt perspektiv er enkel, det er for mange som flyr 50+ ganger i året og det er liten forskjell mellom SAS og Norwegian, spesielt på mindre flyplasser. De risikerer således at alle ukependlere flyr SAS fra OSL og Norwegian til OSL. Ved å innføre 90(100) segmenter sikrer man at flere av disse for noe å strekke seg etter og et initiativ til å velge bort Norwegian.
Jeg personlig er ikke særlig komfortabel med å dra frem statuskortet i tide og utide, SAS må derfor få dette implementert i systemene ASAP. Siste beskjed var vel sommeren 2015?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.