Det er fredag...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Nespresso og et par Pepita-kjeks sammen med NRK Østlandsendingen - bra start på ukens beste dag. Hjemmekontorering frem til lunsj som blir litt lenger opp i Åsen...blir det eplekake mon tro? Vask hender, hold avstand - så blir helgen bra!

God morgen fra Stavanger. Frokosten er unnagjort og straks går turen til Sola og gamlekontoret for en liten visit, slike kaffe slabberas er kjekke å få med seg. Ellers blir det en stille og rolig helg.
Ha en glitters helg :)

God fredag. Hangover etter å ha sett kamp på pub i går kveld så her er man på vannvogna for å se om det hjelper. Vann er da sunt uansett. Blir å følge forelesning via Zoom men slipper jo å dra noen steder
Det er uansett ikke før 1330, så får man jo vite hvem som vinner Nobels fredspris kl 11

Kondolerer til de som skal over Storokrysset. Hører det er massiv kø pga lekkasje i går..ha en fin dag med eller uten vann

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God morgen, det er Taco dag for folk flest, men ikke her i huset i dag. På ettermiddagen går turen innom Groruddalen beste fisk og viltbutikk for innkjøp av fersk sjømat og en flaske hvit vin - så er helgen reddet.

Ha en god helg.

Jan

Hei fra bortekontoret hakket før Drammen.

Nede i fire matpakker om morgenen nå og siden det er fredag fikk arvingene litt mimremat; spiralloff.. mmm

3000 deilig meter crawl i dag tidlig som endte fem minutter fra ideal-tiden.. Forsiktig boikottet av tre tatoverte lokale skjønnheter på min alder som jeg måtte del bane med. De nektet plent å slippe meg forbi og mistenker dette var tidligere spillere på damelaget til Frisk Asker.

I kveld blir det kos med norske krabber og litt Montrachet i glasset.

Mornings fra Hvalstad. Hjemmekontor i dag så startet dagen med en løpetur. Vurderer en polferd til Asker i lunsjen. Ha en fin dag

God dag fra jobben.

Litt småstress; istedenfor å sjekke ett Excelark for å se hva man har å jobbe med, måtte jeg sjekke to. Var bare at hun som pleier å sende mail om at jeg må sjekke to eller flere Excel-ark ikke var på jobb, så hun hadde ikke sagt i fra. Så man fant ut "the hard way". Skapte litt unødvendig stress.

I tillegg har visst Citrix innstallert Sirup 2.56, for av og til kan jeg trykke Alt+Tab og omtrent stikke ned i kantina og kjøpe en cola og komme meg opp igjen før det skjer noe.

Snart helg

Ha en god en :)

I tillegg har visst Citrix innstallert Sirup 2.56, for av og til kan jeg trykke Alt+Tab og omtrent stikke ned i kantina og kjøpe en cola og komme meg opp igjen før det skjer noe.

Det er jo en knallbonus! Høres forøvrig ut som min gamle kontor-PC, som heldigvis ble byttet ut før sommeren. Den var så treg at jeg pleide komme på kontoret, slå den på. Så sette på kaffe før jeg kunne taste passord. Deretter tok jeg gjerne morgenmøte med kollegaer før den var kommet såpass i gang at jeg kunne tenke på å fyre opp Outlook. Og kom det en plutselig windows oppdatering var det greiest å dra hjem og komme tilbake dagen etter.

God-ish morgen fra Lillestrøm. Skulle egentlig sove lenge i dag etter å ha hatt noen lune pils med en kompis i går. Men våknet isteden kl 06 og så gikk det slag i slag med jobb. Så formen er litt medioker.

Nå bærer det til Platesjappa for å kjøpe litt vinylgreier før turen går videre til bortekontoret.

Ha en fjong fredag

Og kom det en plutselig windows oppdatering var det

Ikke snakk. Min er sånn som plutselig kan si i fra at den må restarte pga. en oppdatering, og gi meg en halvtimes varsel. Uten sånn "Utsett-knapp" på. Det passer ALDRI!

Høres ut som at IT-avdelingen vår har noe å lære. Slike frynsegoder har ikke vi.

G’morgen! Snart helg. Langhelg. Blir fint selv om ikke vi kan dra noe sted eller gjøre noe særlig.

Over til nestemann.

Hei fra Forus. Merker at det er høstferie. Gjenstår noen timers arbeid her før det blir heimat til en real taco-fredag!

Nå bærer det til Platesjappa for å kjøpe litt vinylgreier før turen går videre til bortekontoret.

Kan tenke meg hvilken sang det er, ja .. ;)

Husk å ta på riktig munnbind så behøver du ikke å si noe til han i kassa.

https://www.redbubble.com/i/mask/Ja...uwnDQIRZ4Cm3MngXwUhoCDysQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

dingdong.jpg

Helga ringt inn med et bad i fjorden, begynner å bli småkjølig nå.
En blå Aass og sushi levert på døra, tror dette blir en veldig fin karantenefredag.

Back