Det er fredag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Det er fredag…

God morgen fra kjøkkenet på Ris. Kaffe, NRK Stor-Oslo og papiraviser er dagens første kombinasjon. Nå venter kontorering fra spisestuekontoret…før det blir helg. Ha en bra fredag og en enda bedre start på helgen du også.

Re: Det er fredag…

Det er fredag og siste resepsjonsvakt før denne karen klokker ut for ferie i noen uker. Etter jobb må det pakkes en koffert og en bursdag skal feires. Ha en fin dag forumister!

God morgen fra Kongsberg sykehus. Da er vi gang med første dose med antibiotika. Når vi er ferdig med det bærer det inn til Riksen for innleggelse. Blir nok mest prøver og samtaler i dag. Jeg får permisjon i helgen og så er det tilbake igjen søndag ettermiddag. Jeg tok noen vaksiner på onsdag som de mener er nødvendig før forestående operasjon. De slo meg fullstendig ut i går og jeg sov bort store deler av ettermiddagen. Det ser ut til at formen er mye bedre i dag heldigvis.

Mornings fra Hvalstad. Barnehageleveringen er gjennomført, men siden jeg tenkte meg til Asker for å skaffe skalldyr og spise kanelbolle i lunsjen så blir det hjemmekontor. Ser ut som en av neste sommersferieuker blir booket i dag, så nye flyplass om ikke annet, om 11 måneder. Fruentimmeret skal på fest, så da styrer gutta og jeg showet i kveld. Ha en fin dag

God litt skjelven morgen fra Knausen. Sawan leverte som vanlig i går og man føler virkelig at man er på tur.. Rett og slett et perfekt sted å kose seg.

Ryktene sier at jeg får låne drage-sleden på jobb så da er det bare å finne frem gullknapp-blazeren igjen. Sofaen og noen amerikanske viner blir godt om noen timer.

Morn fra Kolsås. Planleggingsdag i barnehagen her så gutta ruler heimen. Det betyr et par småærend, kafé og pakking til en bursdag i Sandefjord i helgen. Forhåpentligvis får jeg jobbet meg litt nærmere slutten på Better Call Saul i sovepausen

God morgen fra SVG. Dagen startet grytidlig ved 4:30 tiden da en måtte innom gamlekontoret på Sola for litt jobb på morran. Men jobb unnagjort, ansvar og oppgaver fordelt, er det nå klart for flight til CPH og deretter videre med SQ351. Håper catering og ombordservice er tilbake til pre-covid nå.
Ha en glitrende flott helg :)

God morgen fra Nationaltheatret der jeg venter på sagnomsuste L1 til Gaustad og bortekontorering. Blir kort dag i dag før jeg drar hjem for en koselig kveld med vin og Storsmurf.

I morgen markeres det nemlig virkelig at Covid regnes som over hos oss. Da flytter vi nemlig hele hovedkontoret ned til Berlin hvor 700 selgere skal ølles, shuffle boardes og hjernevaskes fra lørdag til mandag efta. Kommer til å sove godt på Swiss hjem på mandag kveld.

Men først: kontor!

Ha en fin en

God morgen fra Nationaltheatret der jeg venter på sagnomsuste L1 til Gaustad og bortekontorering.

Trodde L1 var den såkalte Spikkestrømekspressen mellom Spikestad og Lillestrøm? Har den begynt å svinge innom Gaustad?

God dag fra gjemmekontoret. Både fått jobbet litt, og luftet litt bookingfinger. Usikker på hva som skjer med meg, men det som skulle bli tre land på to dager med både fly og baljer ble plutselig en tur/retur innenlands med fly den ene og tog den andre vegen. Bursdagsturene var definitivt heftigere da jeg var 29 enn 39.

Nå funderes det litt på hvordan man skal få testet Norse sitt langskip til Galtevik, og kommet seg hjem igjen uten at det koster en alt for stor formue.

Ha en god en :)

God formiddag fra Forus,
Godt jobbevær innendørs for her bøtter det ned utendørs. Veldig ustadig vær denne måneden i motsetning til tidligere år.
En del arbeidsmøter skal gjennomføres idag før det blir helg.
Så er det å håpe på at værfronten kjapt passer her i sørvest slik at båtlivet vestover fjorden kan nytes i helgen.
Ha en fin dag.

Trodde L1 var den såkalte Spikkestrømekspressen mellom Spikestad og Lillestrøm? Har den begynt å svinge innom Gaustad?

God dag fra gjemmekontoret. Både fått jobbet litt, og luftet litt bookingfinger. Usikker på hva som skjer med meg, men det som skulle bli tre land på to dager med både fly og baljer ble plutselig en tur/retur innenlands med fly den ene og tog den andre vegen. Bursdagsturene var definitivt heftigere da jeg var 29 enn 39.

Nå funderes det litt på hvordan man skal få testet Norse sitt langskip til Galtevik, og kommet seg hjem igjen uten at det koster en alt for stor formue.

Ha en god en :)

Han mener nok linje 1 på Oslos tbanenett. :old Men ja L1 i togsammenheng er Spikkestadekspressen som går innom alt og alle på veien.

God fredag fra Oslo, nok en kveld skal det frivilligjobbes, men så er det slutt. Begynner å få forskjøvet døgnrytme pga dette her og, når man legger seg nærmere 02 hver dag en uke så skjer jo det fort.

Jawohl, da var det å forberede seg på nok en langhelg. Godt det.

Ingen spesielle planer og været ser ut til å favorisere inneaktiviteter. Med svigerbeist i huset, er uansett rekkeviden begrenset ….

Endelig fredag her i vest ogsaa, en meget travel og interessant uke bak oss. Prosjektet(ene) startet i en ny fase paa Mandag (the Real Work ;-) ) og det er store loeft som skal paa plass, noen av de 700 Prosjektene som skal paa plass denne hogsten er stoerre enn SAS Internet (og fungerer veldig bra) - men det betyr ogsaa at vi maa gjennom endel kapasitet testing hos AWS og det var nok en god uke for AWS naar vi la til 250 nye «Instance» - greit aa jobbe med et team som kan gjoere dette i loepet av 5 minutter.

Kunden er en av de veldig store «Management Consulting Companies» og vi hadde en artig diskusjon rundt hjemmekontor og «On Site» tilbake i 2019 ville jeg ha pendlet til New York, Redeye hver Soendag kveld og hjem Torsdag eller Fredag ettermiddag fra New York - dette i over et aar ville ha blitt 50+ Seattle - New York R/T - ikke akkurat gratis, men legg til 175-190 Hotell Netter + Diett. Og ikke minst 10 Timer i luften hver uke.

Det er klart at kunden ser klare fordeler av hjemmekontor og selv om jeg mister PlatinumOverFnatastisk Status baade her og der, er tiden hjemme med den lille italienerinnen verdt hver eneste lille Bonus mil jeg «taper»

Back