I disse juletider er det lett å reflektere bakover. Her kommer et knippe bilder, som alle er tatt i desember (2002-04) mens jeg jobbet på SeaTac.
Desember er gjerne en kald og blåsen måned. Det får man kanskje et lite inntrykk av her hvor jeg sto og frøs og ventet på første avgang for denne Disney-malte 737-400.
N227JL - Julenissens glade hjelper. Desember er cargotid på SEA.
Back to the future? Russerne har jo bestemt seg for å operere 777 på nytt, dog neppe i dette fargeskjemaet. Som vi ser, var det en og annen solskinnsdag i desember også.
Det må være kaldt å fly naken i desember. Dette er en BBJ til Netjets.
Onkel Sam hviler aldri! Her er det vel en eller annen general eller politiker som skal hjem til jul.
Suuurt. Kaaaaaaaldt. Vått. Ville vært en fin dag å sitte hjemme ved peisen.
Dette var en annen sånn dag hvor jeg også heller ville sitte og varme meg ved peisen. Så kom denne ut av drittværet! Dette var før flighttrackere og varslinger, så gjerdespotting på Boeing Field var ren bingo. Denne dagen fikk jeg 'storgjedda'!
'New Mexico' opererer kun på solskinnsdager, må vite ... ^_^
En dårlig dag på jobben. Tristar'en ankom fra LAX med en flerre i dørkarmen i det ene lasterommet. Så da ble det 281 pax på hotell i 24 timer mens en lokal Delta-mekaniker lagde ny dørkarm til oss. Det ble riktig fint, og selv den militære inspektøren (som sjekket flyet nitidig før hver avgang) uttrykte sitt bifall til arbeidet. Men på LAX var det en beltesjøfør som fikk strekk ...
Morro på glatta! America West trives bedre i ørkenen ....
Han her var litt kald på ørene. Siden øremuffer ikke finnes i denne størrelsen, måtte de spesiallages.
Nok en av julenissens hjelpere fyller buken.
Og vi avslutter med nok et solskinnsbilde, med håp om lysere og varmere dager. Tak for titten!
Desember er gjerne en kald og blåsen måned. Det får man kanskje et lite inntrykk av her hvor jeg sto og frøs og ventet på første avgang for denne Disney-malte 737-400.

N227JL - Julenissens glade hjelper. Desember er cargotid på SEA.

Back to the future? Russerne har jo bestemt seg for å operere 777 på nytt, dog neppe i dette fargeskjemaet. Som vi ser, var det en og annen solskinnsdag i desember også.

Det må være kaldt å fly naken i desember. Dette er en BBJ til Netjets.

Onkel Sam hviler aldri! Her er det vel en eller annen general eller politiker som skal hjem til jul.

Suuurt. Kaaaaaaaldt. Vått. Ville vært en fin dag å sitte hjemme ved peisen.

Dette var en annen sånn dag hvor jeg også heller ville sitte og varme meg ved peisen. Så kom denne ut av drittværet! Dette var før flighttrackere og varslinger, så gjerdespotting på Boeing Field var ren bingo. Denne dagen fikk jeg 'storgjedda'!

'New Mexico' opererer kun på solskinnsdager, må vite ... ^_^

En dårlig dag på jobben. Tristar'en ankom fra LAX med en flerre i dørkarmen i det ene lasterommet. Så da ble det 281 pax på hotell i 24 timer mens en lokal Delta-mekaniker lagde ny dørkarm til oss. Det ble riktig fint, og selv den militære inspektøren (som sjekket flyet nitidig før hver avgang) uttrykte sitt bifall til arbeidet. Men på LAX var det en beltesjøfør som fikk strekk ...

Morro på glatta! America West trives bedre i ørkenen ....

Han her var litt kald på ørene. Siden øremuffer ikke finnes i denne størrelsen, måtte de spesiallages.

Nok en av julenissens hjelpere fyller buken.

Og vi avslutter med nok et solskinnsbilde, med håp om lysere og varmere dager. Tak for titten!
