Den store tråden om Norwegian-modeller

Re: Den store tråden om Norwegian-modeller

Gratulere til dere som fikk flyet, men synes flyet såg ikke såååå perfekt ut... se feks på cockpitvinduet e klistrert litt for høyt, og nesetippen ikke spiss nok som i virkeligheten...

kanskje eg er bare litt pirkete.. hehe.. men uansett i helhet er flymodellen flott!

Jeg vil uansett ikke kommentere hvordan flymodellen så ut, får jeg syntes den var virkelig fin. Har alle norwegian sine -300 fly 1/100 (rød neser) bortseff fra -KKF! Adressa tør jeg å spørre deg, du har jo -KKF :p

Jeg vil uansett ikke kommentere hvordan flymodellen så ut, får jeg syntes den var virkelig fin. Har alle norwegian sine -300 fly 1/100 (rød neser) bortseff fra -KKF! Adressa tør jeg å spørre deg, du har jo -KKF :p

Ja, jeg har -KKF men beklager den er ikke til salgs.

Last edited:

Hva med å lage disse i 1:200? :colgate: LN-DYH LN-DYI, LN-NOI, LN-DYB

Re: Network Norway modell!

Det ble vel ikke laget så mange av dem, derfor var det ikke så veldig viktig?
Var vel mest til utstillinger i skranker osv ikke til å selges?

Eller på hovedkontoret til Dy på OSL? der har de mye rart av modeller stående dessuten tror jeg bare det var LN-KKF, LN-KKM og LN-KKP 1:100 skala som ble solgt i Dy skranken? Ellers mener jeg og at LN-KKZ silver sheme ble solgt en liten stund men ble raskt utsolgt etter det jeg har hørt av OJB.

Noen som vet hva som selges i skranken til Norwegian på OSL for tiden?
Hadde vært greit med en liten oppdatering.

- Håvard

Er vel lenge siden det har komt inn noko nytt i den luka, tenkt om det hadde komt en 1:400 modell!

Jeg tror mange produsenter styrer unna DY, da modellene er svært detaljerte og sikkert vanskelig å lage mht halene på flyet. Sikkert derfor de fleste av de DY modellene av høy kvalitet kun er av LN-NOL.

Noen som vet om det har kommet eller er noen nye modeller på vei
hos DY a ?

Lurer jeg og på! :) det var det jo snakk om at LN-NOT kun skulle bli solgt i begrenset antall? men har de den enda for salg? LN-DYA regner jeg med dem har enda...

Nå er det jo en sjangs for at det blir modeller av 787, 737-8MAX og A320neo i DY farger? :) (sorry for dobbel post)

Jeg har bestilt en Norwegian modell (LN-KKG) fra Justplanemodels og ventet i fire måneder .Det synes jeg er lenge. Noen andre som har erfaring med Justplanemodels?

Back