Den store tråden om Norwegian-modeller

Kjøpte min direkte fra Atlantic Models, og ble nødt til å purre på den flere ganger. Men jeg hadde ikke hastværk heldigvis.

-eggs

Re: Den store tråden om Norwegian-modeller

Masse flotte modeller her.. Har en jeg og, mye større og ikke helt skalalik, men min flyr. Kit'et var en 500, men når en er bosatt i Bergen måtte det bli NOB med Grieg på halen...

Legger ved et bilde, samt link til video om noen vil se at den faktisk flyr ;-)

http://youtu.be/rqHKj9BPE7M

Ben_E

Attachments

• IMG_8239.jpg
    IMG_8239.jpg
    41.3 KB · Views: 888

Eneste modellen de har inne nå i dag på OSL er LN-DYC 1:100
Sjekket for 30min siden.

hurvert :-)

Last edited:

LN-NOC i 1:100, er det en ny modell dei har fått inn nyligt?

Sorry folkens... det er rettet i tidl post.

Det var LN-DYC de hadde for salg i 1:100
De har ingen andre modeller akkurat nå, ikke i noen størrelser.

hurvert :)

Er det noen som vet om eller tror at det kommer en modell av norwegian sin 787 før den kommer i drift? En vet jo at Sonja Henie kommer på halen på den første og slik det ser ut så blir det jo vanlig design på flyene som på 737.

Er det noen som vet om eller tror at det kommer en modell av norwegian sin 787 før den kommer i drift? En vet jo at Sonja Henie kommer på halen på den første og slik det ser ut så blir det jo vanlig design på flyene som på 737.

Har mailet med Herpa om dette, og de ønsker veldig gjerne å produsere en Norwegian Boeing 787 800 Dreamliner model. De har sendt sitt ønske om tilatelse til Norwegian, men har vistnok ennå ikke fått svar på denne forespørselen. Jeg fikk denne eposten fra Herpa i går.

Mitt ønske var en model i 1/500 scala.

Jeg regner jo med at den kommer før eller siden, men det har tydligvis stoppet opp hos Norwegian.

Men korfor 1/500 skala - har følelsen av at 1/400 er mer populær blant norske samlere?

Back