Den store tråden om Norwegian-modeller

Re: Den store tråden om Norwegian-modeller

Var i skranken på OSL i dag. Kjøpte LN-NOT 1:100 og LN-DYA 1:200. Det var det eneste de hadde for øyeblikket...

OKei! :) takk for informasjon. Regner med det samme om 2 uker men det skader ikke å prøve igjen!? :)

Neehh.. er litt uenig med deg der siden de har oppgradert LN-NOB med stativet som -DYA 1:200 har + bedere farge å uten feilplasering av norwegian.no

BTW: Litt for mye tid i stavanger? :drunk: :p

Men den har vel forsatt feil motorer og eyebrows?

Dette er tråden om etterlyste modeller og spørsmål, Får de som lurer får du kjøpt DY modeller i Dy skranken på OSl. Der tar de 95 kr for 1:200 og for den store 1:100 500 kr (395) Skranken har tidligere solgt 733 men nå går det i 738 så du kan man få kjøpt LN-DYA og LN-NOT i forkskjellige størrelser! ;)

regler* Dette handler kun om NAX modeller
* Etterlyste modeller kan du spør om her
* om du vil selge en NAX modell kan du spør folk her ved poste en kommentar
* For de som lurer kan man også få kjøpt norwegian modeller ombord på utenland reiser; disse for 110 kr; pr stk

*PPC Holland og Herpa er de som produserer Nylige modeller fremover
* Har du lyst til å poste bilder av dine NAX modeller Legg gjerne inn noen bilder! :)
* Hvis du lurer på noe så får du som regel svar på spørsmålet.

Du lurer sikkert på hvorfor denne tråden er her, men det er fordi det er for mye tråder som kommer og går hvor det blir spurt om det samme om og om igjen :) derfor er det kanskje lurt å ha ting samlet? :)

Bilder fra NAX sin luke på OSL, tatt 20.juni 2010

53e904skranke1.png

fc270fskranke2.png

2ae192skranke3.png

Men den har vel forsatt feil motorer og eyebrows?

Jepp det har denn..

Sist jeg kjopte modell i skranken, ba damen bak om aa faa se boardingpass. Hun ble litt lang i maska da hun fikk et SAS-kort slengt i haanda ;)

Stusser dog litt paa at hun ba om BP...

Det har med hvordan de registrerer betalingen. De må registrere det som en del av en flybestilling. De er ikke 'satt opp' som en butikk vil være.

Sist jeg kjopte modell i skranken, ba damen bak om aa faa se boardingpass. Hun ble litt lang i maska da hun fikk et SAS-kort slengt i haanda ;)

Hahah, hørtes passse priceless ut!

Skal via OSL i uke 41, så da får jeg ta en titt hva de har.

Last edited:

Det har med hvordan de registrerer betalingen. De må registrere det som en del av en flybestilling. De er ikke 'satt opp' som en butikk vil være.

Ahh, noe nytt? Første gang jeg har måttet gi BP faktisk.

Akkurat det samme skjedde med meg :D

Takk for din henvendelse om å få et modellfly med Network Norway logo på.

Vi har fått uvanlig mange henvendelser de siste dagene om å få modellfly, så jeg antar at det har gått informasjon om at vi har gitt to personer modellfly forrige uke. Jeg klarte å oppdrive to eksemplar, men har dessverre ikke fler – og må derfor gi alle som henvender seg fremover negativt svar.

Dere må IKKE skrive sånt over hele fora at dere får modeller for sånt skjer og nå er jeg pissesur :@ !

Vi har fått uvanlig mange henvendelser de siste dagene om å få modellfly, så jeg antar at det har gått informasjon om at vi har gitt to personer modellfly forrige uke. Jeg klarte å oppdrive to eksemplar, men har dessverre ikke fler – og må derfor gi alle som henvender seg fremover negativt svar.

Dere må IKKE skrive sånt over hele fora at dere får modeller for sånt skjer og nå er jeg pissesur :@ !

Det va alle andre også så heller ikke fikk modellfly...

Du har ingen grunn til å være sur..

Hadde det ikke vært for forumet, hadde Andreas aldri fått vite om dette.. ikke jeg heller..
Takk, Fredrik :)

Back