• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Den store tråden om Norwegian-modeller

Re: Den store tråden om Norwegian-modeller

hvorfor vil dere ha akkurat 1:400 ? er ikke 500 også bra.. det Norwegian flyet eg fikk e jo detaljrikt også, pluss man spare plass i hyllene.. hehe..

Hvis det er snakk om 1:400 så ligger det en klasse over 1:500. For Både dragon wings, Phonix å geminijets lager svinlekre modeller og er mer detalierte en herpa sine. Plass går det nesten ikke ann å spare enten man samler på 1:500 eller 1:400

Jeg sendte dem også mail. "Dessverre har vi ingen igjen, men takk for responsen".

Da har jeg også fått svar fra Network Norway.
Her er svaret:

Hei

Beklager sen tilbakemelding.

Jeg har nå klart å få tak i en ekstra modell via Norwegian – med Network Norway reklame på.

Jeg sender det til deg via post så snart jeg har fått flyet.

Glad dag fra kari mette

-----------------

Sykt heldig jeg er ettersom at andre har fått nei! :D

Erik

Da har jeg også fått svar fra Network Norway.
Her er svaret:

Hei

Beklager sen tilbakemelding.

Jeg har nå klart å få tak i en ekstra modell via Norwegian – med Network Norway reklame på.

Jeg sender det til deg via post så snart jeg har fått flyet.

Glad dag fra kari mette

-----------------

Sykt heldig jeg er ettersom at andre har fått nei! :D

Erik

Jeg også har fått denne mld. fra Network Norway.
Gleder meg til den kommer :)

Holdt på å dette ut av stolen når jeg så det! :colgate:

har hørt at det finnes en modell i scala 1:200
av LN-NOD. Har også sett bilde av den er det noen
som vet om denne selges i skranken på OSL eller
om det kanskje bare er en modell i et ytterst lite
opplag..

Kan noen bekrefte dette?

Norwegian har vist begynt å utgi modellfly også nå, i de normale fargene! :)

Nå må dere slutte å dele dette, da blir det momentant stopp...Hold slik info for dere selv!

Dette skjer når ryktene svirrer på ulike fora:

Hei

Takk for din henvendelse om å få et modellfly med Network Norway logo på.

Vi har fått uvanlig mange henvendelser de siste dagene om å få modellfly, så jeg antar at det har gått informasjon om at vi har gitt to personer modellfly forrige uke. Jeg klarte å oppdrive to eksemplar, men har dessverre ikke fler – og må derfor gi alle som henvender seg fremover negativt svar.

Mvh

xxxxxxx (navn slettet)

Last edited by a moderator:

JA godt Point. SAA tilbake til modeller; skal til OSL om ca 2 uker da jeg reiser til Mallorca! :)
Skal sjekke opp skranken for å se utvalget. Kanskje jeg kjøper en til av -DYA 1:200 :D
Skal også kjekke i taxfree katalågen ombord om de har noe annet enn LN-NOB 1:200. Merkelig nokk så har katalågen avbildet med en 737-300 modell.

Det selges kun NOB ombord. Men av og til DYA utfra lageret..
bildet av -300 modellen er nok rett og slett bare ikke byttet ut
etter at de byttet til salg av -800 modell ombord.

Merkelige greier dette her. Min LN-NOB ble kjøpt på strekningen SVG-GTW. Selvom det var min mor så fløy kom hun hjem med både flyet å katalågen med 733 avbildet.

Visste ikke at DY fløy til Zlin i Tjekkia. Regner med du mener LGW her? Uansett alle de gangene jeg har fløyet utlands med Norwegian har de kun solgt LN-NOB ombord som jo er en ganske dårlig modell.

Det skrives forresten "katalog" ikke med å.

Visste ikke at DY fløy til Zlin i Tjekkia. Regner med du mener LGW her? Uansett alle de gangene jeg har fløyet utlands med Norwegian har de kun solgt LN-NOB ombord som jo er en ganske dårlig modell.

Det skrives forresten "katalog" ikke med å.

Neehh.. er litt uenig med deg der siden de har oppgradert LN-NOB med stativet som -DYA 1:200 har + bedere farge å uten feilplasering av norwegian.no

BTW: Litt for mye tid i stavanger? :drunk: :p

Var i skranken på OSL i dag. Kjøpte LN-NOT 1:100 og LN-DYA 1:200. Det var det eneste de hadde for øyeblikket...

Back