Den store tråden om Norwegian-modeller

Re: Den store tråden om Norwegian-modeller

LN-NOL fins vel i 1:500?
Litt for liten eller? :D

Siden Herpa også lager 1:400 kan du be dem lage en DY også da siden du er så flink... :)

Siden Herpa også lager 1:400 kan du be dem lage en DY også da siden du er så flink... :)

Det jeg mente var egentlig at det kan være at jeg ga dem en liten ide. Beklager hvis jeg skrev det på en måte som om det var pga meg de lagde den! :)

Bare tuller med deg...

Er vel flere her som venter på Norwegian i 1:400 vil eg tru!

Vi får sette i gang en underskriftskampanje. :)

hvorfor vil dere ha akkurat 1:400 ? er ikke 500 også bra.. det Norwegian flyet eg fikk e jo detaljrikt også, pluss man spare plass i hyllene.. hehe..

Jeg jobber med 1:400 saken. Det er ikke så lett å få det til viser det seg. For Geminijets de "krever" et visst salgs volum i garanti. Og det er jo ikke enkelt å garantere dette fra selskapets side, når man ikke har solgt den størelsen før. Men som jeg sa jeg jobber med saken :)

Når man ser kor masse dei selger av andre str., burde det vere et stort grunnlag for 1:400 også vil eg tru?

har hørt at det finnes en modell i scala 1:200
av LN-NOD. Har også sett bilde av den er det noen
som vet om denne selges i skranken på OSL eller
om det kanskje bare er en modell i et ytterst lite
opplag..

hvorfor vil dere ha akkurat 1:400 ? er ikke 500 også bra.. det Norwegian flyet eg fikk e jo detaljrikt også, pluss man spare plass i hyllene.. hehe..

Når vi har 1:400 vil vi ha fly i 1.400 av DY også. ;) Ingen som diskuterte 1:400 vs. 1:500.

Jeg jobber med 1:400 saken. Det er ikke så lett å få det til viser det seg. For Geminijets de "krever" et visst salgs volum i garanti. Og det er jo ikke enkelt å garantere dette fra selskapets side, når man ikke har solgt den størelsen før. Men som jeg sa jeg jobber med saken :)

Hørrt med Herpa da som lager DY modeller fra før?

har hørt at det finnes en modell i scala 1:200
av LN-NOD. Har også sett bilde av den er det noen
som vet om denne selges i skranken på OSL eller
om det kanskje bare er en modell i et ytterst lite
opplag..

Hmm... Den hadde vert flott å hatt i samlingen! :) Men det eneste jeg vet er det bare LN-DYA 1:200 og LN-NOT 1:100 de har? På tide med en ny oppdatering, noen som har tilgang til å sjekke utvalget?

Back