Da er NCE booket den 7. februar (via CPH) og BCN den 10. mai i Plus.
NCE var ikke superbillig, men får 4 flighter så klager ikke. Den 10. mai ligger nå ute til 2341 som jeg syns er en helt ok pris for 10000 poeng som EBG.
Blir å booke tre MR-langweekends sammens med dama etterhvert, da hun ikke skjønner hvorfor vi skulle reise opp og ned samme dag![]()
Da er det vel strengt tatt ikke MR - heller WR - Woman Running ?
Har bestilt OSL-ALC-OSL på søndag. Opp igjen med samme fly. Mangler 9000 poeng. Er EBS. Ser at mange tar denne opp og ned med samme fly. Er det noen som har detaljer? Må jeg ut og gjennom sikkerhetskontrollen? Hvor går jeg? Hvordan er skiltingen?
Har selv booket tur på søndag OSL-ALC-OSL.
Sitter 1C på turen ned og 1A på returen. Skal bli godt med noen poeng samt frokost ombord på denne tidlige flighten![]()
Har jeg krav på poeng etter opprinnelig routing med SAS?
Jeg ser nå at det er 100% når du krysser landegrenser og 50% innlands i Tyskland. Da får jeg vel de poengene jeg trenger. Tror forresten at det er klasse U jeg har fått, men det gir vel det samme som M. Fikk en mail fra SAS om dette nå. På boardingkortet står det Class: MuJa.
Ellers er vel M hos LH en 100% klasse, så sant det er den du er booket om til
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/Earn-points/airlines/Lufthansa/?NSSEXC=true
OSL-FRA-TXL er da 800 + 300 poeng. OSL-FRA er 710 miles, så opprundet opp til 800 poenge. FRA-TXL er 200-og-noe så får da minimumsbeløpet for 100% klasser from er 300 innenriks
50% innlands i Tyskland.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.