Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Re: Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance)

Jeg har brukt div smaa byer i Polen som Milagerun weekendturer for og faa legs,
Tidligere markedsfoerte SAS sine flygningene til bla WRO og POZ som "flys av SAS" nar jeg gjorde bestillingen og fikk da 4 leg paa disse turene, na kommer det opp at fra CPH flys av Cimber, de gjorde det foer ogsaa men er dette en endring som gjoer at jeg vil faa kun 2 leg na istedet for 4 leg eksempel T/R TRD-WRO?

Cimber har alltid flydd denne ruten for SAS og du vil opptjene 4 legs for en rundtur via CPH. Cimber har ingen egne, kommersielle ruter.

Tips: Ser man får OSL-AGP t/r den 17 april for 2066 kr i Plus. Direkte på utreisen og via ARN på returen.

EBB= 9 000 poeng (4,35 poeng/kr)
EBS= 10 350 poeng (5,00 poeng/kr)
EBG= 11 250 poeng (5,44 poeng/kr)

Last edited:

Ser det ligger tre ganske pene hver lørdag til ALC fra BGO i mars (direkte). Ligger fra 4,7 EB-poeng/kronen med EBB.

Jeg må bare stille et n00b-spørsmål jeg: Det er enten grunnpoeng eller legs, ikke sant? Man må ikke ha begge deler?

Noen her som hadde milagerun til AGP i dag? Flyvertinnen nevnte at du som satt i 2D på returen fløy OSL-AGP-OSL...

Hei

Vi var to fra Trondheim som var via OSL til Alicante i dag. Crewet syntes det var kjempestas og tok god vare på oss. Klarte 2 loungebesøk og slappet av på wrapclass, UTEN wrap. Nesten så vi ble skuffet :p Neste lørdag kjører vi samme tur igjen :D

Hadde MR selv til APG i dag, men via CPH på vei ned og OSL på vei opp (flyet til BGO går om 20 min). Hvor satt dere? Var temmelig tomt i SAS + både ned og opp av hva jeg så.

Nedover var begge fly stappfulle, 12 i pluss på begge, hjem var flyene halvfulle og 5 i pluss. Supert crew i dag! Kjempegod stemning hele vegen!

Rart. Jeg hadde 2A på AGP-OSL, og jeg kan sverge på at 1ABC var tom... Og ja, dagens beste crew var det jeg hadde opp til Oslo! Nedover fra CPH fikk jeg kjeft nærmest når jeg spurte om det var greit at keg byttet sete til raden bak (som var tom), da jeg hadde 1A og et gammelt ektepar satt på 1BC. Servicenivået på de to flightene var natt og dag.

Huff huff, her er vi flinke til å lese. Haha, godt gjort faktisk. Har ikke sovet på 36 timer nå, mulig forklaring...

Nå ble det plutselig tur TRD-AGP lørdag 8 mars også :)

Går det greit å snu i AGP SK4683 13:10 - SK4684 14:00?
Er det samme flyet som har retur?

Planlegger MR til NCE og BCN.

Har forstått det slik at NCE kan bli litt hektisk (men tenker det går fint), og lurer da på hvordan BCN er? Er det som i MAD, rett ut av flyet og rett inn igjen, eller må man ut og igjennom security?

Planlegger MR til NCE og BCN.

Har forstått det slik at NCE kan bli litt hektisk (men tenker det går fint), og lurer da på hvordan BCN er? Er det som i MAD, rett ut av flyet og rett inn igjen, eller må man ut og igjennom security?

BCN er bare å snu i gaten. Ikke noe problem.

Går det greit å snu i AGP SK4683 13:10 - SK4684 14:00?
Er det samme flyet som har retur?
Ja. Samme fly returnerer til Oslo, som det som går ned. Med mindre noe uforutsett som skjer, men da blir det vel lett et par timer ekstra ventetid. Ellers er det slik som på mange andre flyplasser i Spania, at du går ut og inn samme sted, altså kommer du ut i avgangshallen rett fra flyet. Jeg var på en MR til AGP her om dagen, skrev en liten TR (link i sig).

Hei.
Noen som planlegger MR til AGP lørdag den 1.Februar ?

Back