Ser at enveis biz AKL-SYD ikke var så hakkanedes gæli dyrt. Fra under 3K NOK med LAN, til rett rundt 4K NOK hos med Emirates sin A380. Det kunne jo vært gøy.
EK er ca. tusenlappen billigere til MEL.
Noen tips om man bør velge MEL eller SYD om man bare skal innom en av de?
Slutt med det...Sitter og pønsker ut en potensiell plan B, siden jeg tror jeg har mer lyst til å fly C-klasse (sånn generelt) enn å fly noe lavere enn C-klasse helt ned til NZ/AU.
Slutt med det...
Siden det er et rundt tall så ville jeg lagt ut det det koster for en slik tur...
Du blir bare 29 (med ett års erfaring) en gang![]()
Overtid og overtid fru blom, kommer sannsynligvis ikke til å være her ute i over 14 dagerLett for deg å si som er på en ukes overtid ute i Nordsjøen
Jeg er dessverre ikke så flink til å beregne nå hvor mye penger jeg kommer til å klare å spare opp, så da er det greit å ha et billigere alternativ. Kan også reise ned dit senere, og selv om jeg har lyst å reise dit på 29+1-årsdagen, så har jeg vel så lyst til å kose meg på turen, og det gjør man ikke i et Y-klassesete rundt halve jorda.
Sett av 3K (eller mer) hver måned fremover så har du et ganske greit budsjett å forholde deg til
Jeg vet at det ikke er bare bare å gjøre det, men du kan jo forsøke.
Tror ikke jeg har lyst til å se bilde av Martin i våtdrakt... :drunk:De surfer året rundt, men det kan være kaldt i vannet, tipper 17-18 grader i september/oktober, men våtdrakt gjør susen om du skal surfe.
Støtter forslaget om SAN hvis du ikke har vært der før. Er nettopp tilbake etter et års opphold der. Flott liten by med nok å finne på i nærheten som Coronado Island, strendene i La Jolla, Cabrillo National Monument osv. Bare en times kjøring til Dana Point, hvor du kan ta ferge til den idylliske Catalina Island, ca. halvannen til to timers kjøring til Laguna Beach og Newport Beach. Temperaturen på høsten er også fin, mellom 18 og 24 grader og vanligvis klart og mindre tåke enn i sommermåndene. De surfer året rundt, men det kan være kaldt i vannet, tipper 17-18 grader i september/oktober, men våtdrakt gjør susen om du skal surfe.
Glemte det om bil Martin. Uten leiebil ville jeg kanskje ha valgt en større by en SAN, selv om taxi ikke er så dyrt i USA.
...Gjorde et kjapt søk på hilton.com for New York dagene rundt bursdagen min, og alt for mange hoteller viser "No rooms available". Er det noe som skjer der de dagene?
Edit: Søkte også på SFO, og det er det helt fullt på samtlige (tre) hoteller fra 22-24/9 :drunk:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.