Var det den computeren du registrerte meg på til Svalbard en halv time før gikk ?![]()
Den andre turen var med 727-200 sammen med en ikke helt ukjent fyr her inne, LN-MOW og en kollega fra billettkontoret hadde ikke noe å gjøre en lørdag ettermiddag etter endt vakt, så hvorfor ikke en tur til Island ? ID billetter løste flyvningene nesten perfekt !, ruten ble FBU-KEF-DUS-FBU en grei reiserute for LN-MOW og undertegnede som alltid hadde Pass i lomma, en vet jo aldri hvor en ender opp en lørdag (bedre enn Grønlands torg (sorry Tristar og LN-KOG i et tidligere liv!)) og sorry KnutW her blir det noen () beklager !
Den gang hadde Icelandair kun en klasse ombord i 727, men stasjonssjefen Sigurdson hadde gitt klar beskjed om å marinere oss ! (Husker at det var første gang jeg fikk Miniatur Flasker i Plast !! Husker absolutt ikke noe annet fra den fly turen).
Som sagt etter noe marinering ombord i Icelandairs 727 (og mangel på iPhone) er det lite å rapportere fra den turen (LN-MOW feel free!!)
Uansett fikk tid til å tenke tilbake til forrige Reykjavik oppphold, husker godt Resturanten Gaukir e´Stong, maten var utmerket og latteren stod i taket når vi fant Automaten på Toalettet som solgte Sleipe Smokkur !
Det var helt klart lav sesong ut til Maui og jeg fant en meget gunstig utreise og ennå bedre en rimelig First Class tilbake fra Maui dagen før avreise til julebordet (what can possible go wrong) - det ville gi meg Gullkort hos Hawaiian (kjekt å ha) så dette ble bestillt, en starter jo sjelden i riktig himmelretning !.
Hawaiian kjører ganske aktivt på Plusgrade og jeg la inn et bud på 20 USD over minimum og når jeg sjekket inn 3 Desember kom Sete 1B opp - nice !
Den andre turen var med 727-200 sammen med en ikke helt ukjent fyr her inne, LN-MOW og en kollega fra billettkontoret hadde ikke noe å gjøre en lørdag ettermiddag etter endt vakt, så hvorfor ikke en tur til Island ? ID billetter løste flyvningene nesten perfekt !, ruten ble FBU-KEF-DUS-FBU en grei reiserute for LN-MOW og undertegnede som alltid hadde Pass i lomma, en vet jo aldri hvor en ender opp en lørdag.......
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.