De beste loungene du har vært i

Re: De beste loungene du har vært i

Har aldri vært i en First class lounge, men av loungene jeg har sluppet inn i med *G mener jeg at Turkish sin nye lounge i Istanbul skiller seg ut. Tre serveringspunkter med ulike typer varm mat, enorm buffet med te og kaker, biljardbord, bibliotek, playstation, oliventrær, flygel og massør...

Syns forøvrig at SAS sin lounger i Skandinavia får ufortjent mye pepper og at de egentlig er ganske bra. Men gresset er vel alltid grønnere på den andre siden :)

Hvis man ser bort i fra alle de ”flotte” loungene man har besøkt så vil jeg trekke fram Saga Loungen på KEF som en meget bra lounge.

Her har jeg trivdes veldig godt – og det er en slags ”trollsk” herlig stemning der.

VIP-loungen i Yantai har ikke bare utrolig lite komfortable stoler og 60-talls innredning, de har ikke noe særlig av hverken mat eller drikke heller. Men TV har de...

Attachments

• photo5.jpg
    photo5.jpg
    125.4 KB · Views: 127

Og dette er, så vidt jeg husker, fra Shenzhen. Stolene er på stærrelse med et norsk husbankhus. Heller ikke her var utvalget i mat og drikke noe særlig å skryte av.

Attachments

• photo4.jpg
    photo4.jpg
    138.6 KB · Views: 117

Jeg er helt enig i at loungen på KEF er meget bra til å være biz lounge ellers liker jeg godt loungen til swiss i ZRH med den lange og stilige baren.

Hei,

Hvor på flyplassen i Zurich ligger denne lange baren?
Har man tilgang selv om man flyr i Schengen?

Dørvaktene i passkontrollen i Frankfurt slipper deg ikke inn på B delen lenger, hvis man skal fly i Schengen...

Hei,

Hvor på flyplassen i Zurich ligger denne lange baren?
Har man tilgang selv om man flyr i Schengen?

Dørvaktene i passkontrollen i Frankfurt slipper deg ikke inn på B delen lenger, hvis man skal fly i Schengen...

Det er i den vanlige kantina på ZRH. Den ligger altså innenfor Schengen. Imidlertid må du opp en trapp og inn en glassdør. Før var det merket med røkeavdeling.

Back