Re: Til og fra Japan i tre 747er på First
Takk og artig å høre at man ikke er helt på jordet.. Rart dette med maten på Thai. Virker jo som jo kortere turen blir og jo lengre bak du sitter - jo bedre mat får du.
Det var temmelig autentisk på Fuglen ja, og selv de i utganspunktet uber-høffelige japanerene som jobbet der hadde fått hipster-auraen (minus sjegg da)
Takk for underholdene rapport. Jag har bare fløyet Thai Royal First én gang, og da på A380, men deler din manglende entusiasme for produktet. Maten var noe av det kjedeligste og mest smakløse jeg har fått på et fly noensinne, og crewet var som roboter. For ikke å snakke om at vi ble "snytt" for en times full body massane i lungen i BKK, og måtte ta til takke med samme halvtimes nakkemassasjen som bisnissene fikk. Makan!(Men det skal også sies at Thai også har æren av å ha servert noe av den beste maten jeg har fått på et fly; Three Cup Chicken i C fra SIN til BKK. MMMMM)
Deler også dine tanker om Tokyo og Fuglen. Det var selvsagt litt morsomt med biritapet og Solberg Hansen kaffe, men maten var noe av det dyreste og dårligste jeg spiste på hele turen. Sånn sett har de jo klart å få til en ganske autentisk norsk stemning.![]()
Takk og artig å høre at man ikke er helt på jordet.. Rart dette med maten på Thai. Virker jo som jo kortere turen blir og jo lengre bak du sitter - jo bedre mat får du.
Det var temmelig autentisk på Fuglen ja, og selv de i utganspunktet uber-høffelige japanerene som jobbet der hadde fått hipster-auraen (minus sjegg da)