Re: De beste loungene du har vært i
Naa som noen har sparket liv i denne traaden, kan jeg fortsatt konkludere med at LH sin F terminal fortsatt er verdens beste lounge. Lufthansa sine F lounger generelt er de beste som finnes, det som gjoer terminalen bedre er: henting og tilbringertjenestene til og fra flighter, sikkerhetskontrollen og meget god plass. Loungene i Frankfurt og Munchen kan vaere relativt fulle. Floey for foerste gang gjennom DUS i F forrige uke og ble ganske saa overrasket at de ikke tilboed noe som helst for F passasjerene. Sikkert ikke saa rart siden maks kapasitet per dag er 24 F seter, men det finnes jo en del Hon medlemmer.
Annet bra:
Best i oesten er: Private Room Singapore. Stille, men mangler det fantastiske mat og drikkeutvalget Lufthansa har. Skal dit igjen i mars.
Cathay The Wing/The pier. Ikke saa eksklusivt siden alle top tier i OW kommer inn, men en meget god lounge med flotte dusj/hvilemuligheter etc.
Thai First Class lounge i Bangkok. Private rom, men braakete siden de ikke har vegger som gaar helt til taket. Maten er saann passelig, selv om man kan bestille fra meny. Det som er panser er transfer til og fra fly, samt en time i Spa.
nord Amerika: Best er Lufthansas F lounge paa JFK tett etterfulgt at Virgin Atlantics Clubroom. Best av de amerikanske flyselskapene er AAs Flagship lounger, ORD synes jeg er best, samt UAs F lounge paa ORD, sistnevnte kan benyttes naar man flyr LH F ut av ORD. UA sine F lounger er passelig slitt, men man faar ihvertfall noe brukende aa spise/drikke. AA er hakket hvassere, men mye mer busy siden OW toppstatus, til og med BA Gold, kommer inn paa domestic billetter.
Europa
LH F har vi snakket om
Swiss F kommer paa andre plass
Galleries First kommer paa tredje. Klarer ikke helt aa forelske meg i denne maskinen paa LHR. Ja, de har grei champers og mye mat, men det er busy som fy, dusjfasilitetene er bleike i forhold til til og med SQ sin business lounge i T3.
Har ikke vaert i Concorde room enda, saa kan ikke si noe om den