Originally posted by LCH78
finnes jo mye pent i grønt også da![]()
Originally posted by FBU 4EVER
I den andre enden av skalaen befinner NW seg.De bor på samme crewhotell som oss i NRT.Den eldste jeg har sett hittil må ha vært et sted i midten av 70-årene.De skal visstnok ha ei "desse" (bessemor) på 79!
Å se disse inntørkede sviskene tøfle inn i hotell-lobbyen,enkelte har tresko,etter en 10-11 timers flight,er nokså sært. :skep
Originally posted by FBU 4EVER
I den andre enden av skalaen befinner NW seg.De bor på samme crewhotell som oss i NRT.Den eldste jeg har sett hittil må ha vært et sted i midten av 70-årene.De skal visstnok ha ei "desse" (bessemor) på 79!
Å se disse inntørkede sviskene tøfle inn i hotell-lobbyen,enkelte har tresko,etter en 10-11 timers flight,er nokså sært. :skep
Originally posted by CK
joda, men det er jo litt ille at en yrkesgruppe til de grader vurderes på sitt utseende - vi siviløkonomer slipper heldigvis den der...:devot:
Originally posted by CK
joda, men det er jo litt ille at en yrkesgruppe til de grader vurderes på sitt utseende - vi siviløkonomer slipper heldigvis den der...:devot:
Originally posted by LN-AFG
Med tanke på disse "feminine mennene", jeg bare digger denne reklamen for Travelocity, som har noen av dem i hovedrollen: http://www.youtube.com/watch?v=SMwgaT9ISGo&search=travelocity
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.