De beste flyvertinnene

Replying to Topic 'De beste flyvertinnene'

En "ikke navngitt" pilot i ett stort "ikke navngitt" flyselskap jeg kjenner påstår en god del av mannlige flyvertene er langt mer feminine i sin oppførsel enn de fleste av sine kvinnelige kollegaer

Originally posted by LCH78

finnes jo mye pent i grønt også da ;)

Absolutt, og ikke nødvendigvis feminine (gutter) :spin:

I den andre enden av skalaen befinner NW seg.De bor på samme crewhotell som oss i NRT.Den eldste jeg har sett hittil må ha vært et sted i midten av 70-årene.De skal visstnok ha ei "desse" (bessemor) på 79!

Å se disse inntørkede sviskene tøfle inn i hotell-lobbyen,enkelte har tresko,etter en 10-11 timers flight,er nokså sært. :skep

Lurer på hvorfor det ikke er flere jenter på dette forumet?

Originally posted by FBU 4EVER

I den andre enden av skalaen befinner NW seg.De bor på samme crewhotell som oss i NRT.Den eldste jeg har sett hittil må ha vært et sted i midten av 70-årene.De skal visstnok ha ei "desse" (bessemor) på 79!

Å se disse inntørkede sviskene tøfle inn i hotell-lobbyen,enkelte har tresko,etter en 10-11 timers flight,er nokså sært. :skep

Jeg for min del synes det står stor respekt av en bestemor på 79 som fortsatt orker å holde koken i den jobben.

"inntørkede svisker"..... enn du sjøl da - ser du like duggfrisk og rynkefri ut som du gjorde da du var i 20-åra?? :skep
Er det sånn vi vil ha det at når DAMENE får rynker og runder andre halvdel av livet så skal det være yrkesforbud?
:baeh

(nå drar jeg på seiltur - flere replikker fra meg kan ikke ventes før neste uke)

Originally posted by FBU 4EVER

ganske respektløst og noe sjovinistisk, Stein?

Tror ikke Stein mente det saa ille som det kanskje kan oppfattes. Tror det gaar mere paa 'personlig fremtreden' som blant amerikansk crew er i ferd med aa bli verre og verre. Og der er damene klart verre enn gutta.

En bestemor med sjuskete uniform og haaret til alle kanter er ikke pent under noen omstendigheter.

Hilsen storbruker av amerikanske flyselskaper .....

Tror nok enkelte her mente det de sa på en litt fleipete og humoristisk måte;)

joda, men det er jo litt ille at en yrkesgruppe til de grader vurderes på sitt utseende - vi siviløkonomer slipper heldigvis den der...:devot:

Vi slipper kanskje å bli vurdert her på forumet... men fra du går ut døren hjemme (ja sikkert tidligere også) så blir alle vurdert manger ganger daglig. Nettopp det burde sette slike diskusjoner i et mer ydmykt lys...

Med tanke på disse "feminine mennene", jeg bare digger denne reklamen for Travelocity, som har noen av dem i hovedrollen: http://www.youtube.com/watch?v=SMwgaT9ISGo&search=travelocity

Originally posted by CK

joda, men det er jo litt ille at en yrkesgruppe til de grader vurderes på sitt utseende - vi siviløkonomer slipper heldigvis den der...:devot:

Normalt så slipper også samfunnsøkonomer (aka ordentlige økonomer) å bli vurdert etter utseende...:D Det kan kanskje være like greit, det.

Originally posted by CK

Kanskje han ser på flyvertinner slik som vi ser på sekretærer, CK????

BF:cool2

Originally posted by LN-AFG

Med tanke på disse "feminine mennene", jeg bare digger denne reklamen for Travelocity, som har noen av dem i hovedrollen: http://www.youtube.com/watch?v=SMwgaT9ISGo&search=travelocity

Den var da søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøt!!

BF:musikk

Back