Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Ikke uden grund de i sin tid blev kaldt banana airlines....
Ser ut som DAT skal overta SE-MDA (ATR72-500) fra BRA, nå på vei fra København til Keflavik, videre til Iqaluit og ned til Halifax, kanskje til Chorus Aviation/Jazz Aviation for vedlikehold (?).
Airbus A320 -231 447 OY-RUS Danish Air Transport ferried 11feb20 BLL-KEF-BGR on return to lessor
OY-RUS er ferdig hos DAT
Airbus A320 -231 447 OY-RUS Danish Air Transport ferried 11feb20 BLL-KEF-BGR on return to lessor
DAT har ombygget sin MD-83 til et VIP-fly med 90 Business Class-sæder. Selskabet håber, at flyet kan være med til at øge charterflyvninger for blandt andet sportsklubber.
MD Douglas MD82 49901 1766 OY-CGN Danish Airlease ferried 20dec20 BLL-THR on delivery to? ex I-SMER
OY-RUE er blitt rekonfigurert til 111 seter. 90 businesseter i 2-2 konfigurasjon, som visstnoko tidligere var i deres MD-87. I tillegg er det 21 economy seter helt bakerst, for de i gjengen som må sitte i skammekroken.
https://check-in.dk/dat-er-klar-med-danmarks-stoerste-vip-fly/
![]()
Burde vi tenkt på en Flyprat-charter av denne når bedre koronatider ?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.