• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Database-lørdag

Gunnar

ScanFlyer Gold
God lørdag fra Bryne. Tenk å våkne til at Flyprat ikke vil virke på grunn av en database-feil. Nuvel, feilen ser ut til å være fikset, så da blir det vel en bedre lørdag. Selv skal jeg bruke mye av dagen på å vaske i "gamlehuset". For utvaske er tross alt en ting.

Jeg minnes at "innvask" var langt mer vanlig på New Zealand...

Morn fra Tønsberg. Våknet til SMS fra styreleder om forum som ikke fungerer, men det ser ut til å ha løst seg nesten før jeg rakk å eskalere.
Skal bli nok en våt og grå helg så ambisjonene er begrenset.

Mottok brev fra Forsvaret i går ettermiddag om at jeg ikke kommer til å bli kalt inn til hverken repetisjonsøvelse eller overført til Heimevernet. Kortvarig glede da grunnen til det er at jeg overføres til Sivilforsvaret i stedet for...

God dag fra Hvalstad, alt vært på Yggeset med diverse hageavfall, da det gjelder kommer før rushet. Dog var ikke alle like heldig når Veivesenet hadde satt opp teknisk kontroll på veien, så det stod igjen en del tilhengere der, som aldri kom frem.. En tur til Asker, planlegger få inn både litt sjøkreps og fersk tysk hvit asparges, så jeg får sikret både forrett og hovedrett til i kveld. Hadde egentlig tenkt få opp trampolinen i dag, men siden det er meldt regn resten av helgen og naboen skal bedrive litt arbeid på den tilgrensende tomteområdet, så blir det elegant prokastrinert her. Ha en fin dag.

Tynn god morgen tråd i dag? God morgen fra AMS der jeg på magisk vis har fått eneste ledige nabosete på en ellers rimelig kjip Embraer 175. Kjenner det skal bli greit kjekt å komme hjem til prinsessa nå.

Føles også som om jeg har fått drukk... ehm... sovet av meg feber og mye av den såre halsen. Så det er bra. 1000031102.webp
Ellers grei flight totalt sett, men innmari kjipt av dem å bare servere brus på BOG-CTG legget. Kjip start når man gjerne vil kose seg litt der og så sove på lange legget.

Ha en best lørdag

God morgen fra Santiago. Tidlig våken i dag også, men fint med en stille stund med kaffe i koppen og forum før huset våkner. Overskyet og litt høstlig ute, men vi skal passere 20-tallet. Ingen store planer og det er helt greit. Ha en fin dag.

God ettermiddag fra Knausen hvor man puster ut etter 16 kilometer bak i krattet her. 1200 kalorier forsvant, så da er nok mimosa-frokosten tilgitt. Nå er det litt reise-surfing før mexe-maten skal mekkes.

God ettermiddag fra Skøyen. Herlig tur med fulldempern i «krattet» til Sud i dag, veldig moro. Nå er det øl og pottitgull før litt kokkelering.

Hei og hå fra SC ... Her har allerede Leeds sikret en trepoenger og burde være på trygg grunn nå. :)

Vært på skytebanen og truffet noen naboer. Ikke bokstavelig talt elvfølgelig .. Men hyggelig med litt sosialisering også. Ingen spesielle planer for dagen utenom å kokkelere litt hundemat og barbeque. Godt og varmt i dag - varmerekordene for årstiden står visst ifare.

Og for 20 år siden var det en travel dag på basen ...

P1010109.webp

Back