DAT har nå søkt om å etablere en rute til København.
DAT vurderer også å starte Rygge-Bodø.http://www.moss-avis.no/nyheter/har-sokt-om-a-fly-til-kobenhavn-1.6547057
Her snakker vi vel om en flytid rundt 2,5 timer dersom de bruker ATR72. :drink
Hadde ikke vært dumt med ei rute til CPH akkurat.
Og tenk om de fløy den med MD80! :wow:
(En flyentusiasts "våte drøm".):colgate:
Og tenk om de fløy den med MD80! :wow:
(En flyentusiasts "våte drøm".):colgate:
DAT var på Rygge med en ATR i dag. Vet ikke hva den gjorde der.
Skal legge ut noen bilder i morgen.
Da har du enda tre timer på deg![]()
Gjort 3 forsøk nå, men faller ut like før jeg er ferdig.:headbang
Da har første avgang med DAT gått fra Rygge
09:05 Stavanger DX663 Danish Air Transport Avreist 08:58
Det har jeg ikke helt oversikt over, men helt fullt var det ikke.Noe info om kabinfaktor?
Den overnatter på Geiteryggen - og går til Stavanger tidlig på morgenen - og flyr slik:Hvordan slinges de to Saab 340-maskinene til DAT? De brukes vel på Oslo-Røros, Oslo-Fagernes, Rygge-Stavanger og Rygge-Skien. Den ene brukes kanskje på de to første rutene og den andre på de to andre rutene?
Nye rutetider på Rygge/Oslo – Stavanger fra den 9. Januar
For kort tid siden startede DAT ruteflyvning fra Rygge/Oslo til Stavanger. Fra den 9. januar ændres der på de nuværende afgangstider på ruten. ”Det betyder, at vi flyver tidligere om morgenen fra Rygge til Stavanger, og senere om aftenen fra Stavanger til Rygge” fortæller Commercial Manager, Dennis Rybasch fra DAT.
”Vores passagerer på ruten Rygge/Oslo – Stavanger har efterspurgt dette, og vi er glade for at kunne imødekomme disse ønsker,” siger Dennis Rybasch.
Det har jeg ikke helt oversikt over, men helt fullt var det ikke.
Den overnatter på Geiteryggen - og går til Stavanger tidlig på morgenen - og flyr slik:
SKE-SVG-RYG-SVG-RYG-SVG-SKE.