Vi begynner på Sola..
Jeg kom dit en god time før take-off time men da jeg var stressa så fant jeg ikke helt fram med en gang.
Kan vel si at jeg var stressa fordi først glemte jeg reisedokumentene i bilen, så når jeg hadde henta de å var nesten ved gate 21 så kom jeg på at jeg hadde glemt stativet, spurter tilbake til bilen og henter det for så å glemme å låse vogna..
Tilbake til bilen og på'n igjen.
Vel framme ved gaten sto det et fint Norwegian fly å venta på meg nemlig LN-KKB (sto 19A på boardinglappen men da et kvinnemenneske som ikke hadde planer om å flytte seg gjorde jeg det siviliserte å tok et annet sete.
Måtte jo ta knytteneve testen og den besto. (beklager mørkt bilde)
Titta ut vinduet, det var ikke så tomt som jeg trodde her alikevel
Måtte jo inkludere et bilde av innsiden av KKB og da vet dere
På vei opp i luften prøvde jeg å ta et bilde av den nye spotterplassen på Sola, men bildet ble dessverre så som så..
Da vi var kommet opp i cruisinghøyde (på en 20 min. lang tur) så jeg noen øyer jeg ville ta bilde av, var vel rundt Haugesund en plass her gjerne
Da vi var på vei ned til moder jord litt senere fant jeg dette som jeg syns var et fint motiv.
"Her skal det bremses!"
En gammel hangar som jeg vil utforske ved en senere anledning.
Ikke så mye å si her annet enn at jeg syns tårnet var fryktelig lite
Nesten helt inne ved gate nr
Jeg fant fort plass oppe på parkerings hallen og syns det var greit å stå der.
Noen som vet hvorfor KKI ser slik ut?
Så prøver jeg meg på et par bilder med fart i
Del 2 følger
Jeg kom dit en god time før take-off time men da jeg var stressa så fant jeg ikke helt fram med en gang.
Kan vel si at jeg var stressa fordi først glemte jeg reisedokumentene i bilen, så når jeg hadde henta de å var nesten ved gate 21 så kom jeg på at jeg hadde glemt stativet, spurter tilbake til bilen og henter det for så å glemme å låse vogna..
Tilbake til bilen og på'n igjen.
Vel framme ved gaten sto det et fint Norwegian fly å venta på meg nemlig LN-KKB (sto 19A på boardinglappen men da et kvinnemenneske som ikke hadde planer om å flytte seg gjorde jeg det siviliserte å tok et annet sete.

Måtte jo ta knytteneve testen og den besto. (beklager mørkt bilde)

Titta ut vinduet, det var ikke så tomt som jeg trodde her alikevel

Måtte jo inkludere et bilde av innsiden av KKB og da vet dere

På vei opp i luften prøvde jeg å ta et bilde av den nye spotterplassen på Sola, men bildet ble dessverre så som så..

Da vi var kommet opp i cruisinghøyde (på en 20 min. lang tur) så jeg noen øyer jeg ville ta bilde av, var vel rundt Haugesund en plass her gjerne

Da vi var på vei ned til moder jord litt senere fant jeg dette som jeg syns var et fint motiv.

"Her skal det bremses!"

En gammel hangar som jeg vil utforske ved en senere anledning.

Ikke så mye å si her annet enn at jeg syns tårnet var fryktelig lite

Nesten helt inne ved gate nr

Jeg fant fort plass oppe på parkerings hallen og syns det var greit å stå der.

Noen som vet hvorfor KKI ser slik ut?

Så prøver jeg meg på et par bilder med fart i

Del 2 følger