Bll spotter
ScanFlyer Gold
Og Ryanair vil også hjælpe
http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=08&month=oct&story=pro-en-291008

http://www.ryanair.com/site/EN/news.php?yr=08&month=oct&story=pro-en-291008
Trist for kundene og de som mister jobben. Slik går det når GRÅDIGHETENble en lederstjerne..
..men, den enes død Norwegians brød.
Synd dette. Jeg synes NB hadde et bedre produkt enn DY.
På en kort tur til AMS hadde de flere varme retter til salgs. DY sitt utvalg er jo en skandale, man er nødt til å kjøpe med seg mat på flyplassen hvis man ikke vil ha de tørre brødstykkene deres.
Kabinbetjeningen synes jeg også var generelt vennligere enn DY sine.
Ja Rart med det. Sur betjening og kald skandaløs mat er det som gir penger i kassa![]()
Jeg snakker ikke om hva som gir penger i kassa. Som kunde er jeg kun interessert i hva som er best for meg.Ja Rart med det. Sur betjening og kald skandaløs mat er det som gir penger i kassa![]()
desuden er det vel kun NB's 738 kontakter der umiddelbart er aktuelle da DY jo ikek flyver med 735 eller 737
Jeg snakker ikke om hva som gir penger i kassa. Som kunde er jeg kun interessert i hva som er best for meg.
Hvordan de tjener pengene er deres problem.
Er nok ikke bare å ta inn en ny flytype sånn som man kan overta en bil. Kjenner ikke 737ene, men det har vel med prosedyrer, godkjenninger etc etc å gjøre som kanskje spriker. Dessuten vil vel DY gjerne ha like fly, og en 737-800 er jo ikke lik en annen 737-800 iht. konfigureringen innendørs.Om mann ansetter noen NB-piloter så er vel ikke det noe stort problem?
Men er ikke det å tjene penger for et selskap en forutsetning for å kunne tilby det som er best for deg![]()
Mærkevaren Sterling som rute selskab tror jeg ikke har værdi, men mærkevarenb Sterling som charter selskab er ok - der havde de ikke den samme no-service filosofi somm de havde på deres ruter.Hva med merkevaren Sterling, har den noen verdi, eller har ryktet til Sterlign etterhvert blitt så frynsete at ingen vil finne på å bruke navnet på et flyselskap igjen?
Er nok ikke bare å ta inn en ny flytype sånn som man kan overta en bil. Kjenner ikke 737ene, men det har vel med prosedyrer, godkjenninger etc etc å gjøre som kanskje spriker. Dessuten vil vel DY gjerne ha like fly, og en 737-800 er jo ikke lik en annen 737-800 iht. konfigureringen innendørs.
Spanair is increasing its operations from/to Scandinavia to aid stranded passengers
· Spanair will increase its frequencies as of next summer season