Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Vil Ryanair ind på CPH blive det vel ikke før SWIFT terminalen er klar..Tror ikke at FR er parat til at betale det, som det koster for at flyve på CPH....Deres politik er jo netop
IKKE at betale,men lade lufthavnene betale for den "ære" det er, at FR flyver på netop deres lufthavn...nå det vil tiden vise....
Dette har lite med godhet å gjøre og heller et særdelest frekt PR fremstøt av DFDS!
Tænk 2220kr.. om året i licens og så kan de ikke gøre det bedre![]()
VG skriver at det ikke er mange som har noe tro på et Sterling 2. Men skal man være pirkete, så har Sterling 2 akkurat gått konkurs.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.