Da ærre blitt tirsdag!

Bergern

ScanFlyer Dusty
Da ærre blitt tirsdag!

Beste dagen i uka!
Særlig i denne uka, siden det er siste fridagen før en skikkelig jobbhelveteøkt. For å få en skikkelig fin jobbfrihimmelperiode noe senere, da :)
Skiftarbeid har sine sider, og jeg liker best den andre.
Have it on the bath, you old chocolate! Og ha en fin tirsdag i tillegg ;)

Re: Da ærre blitt tirsdag!

Morgenstund har visst gull i munn, men kunne vel egentlig tenkt meg litt lengre tid i senga i dag tidlig. Okke som, klar for "Go" på nest siste seterad i buss #310 til Trondheim nå. En flott tirsdag ønskes alle!

Gud morning fra Oslo nord - frokost inntatt for et par timer siden - de 2 første kaffekoppene er inntatt allerede.

Ha en flott dag videre.

Jan

Da var også jeg på plass på Prærien. Jammen ringte de ikke nettopp fra Menzies og fortalte at TAP hadde klart og få kofferten full av skittentøy til OSL nå. Så da dukker den vel opp på døren i kveld. Ha en fin dag

God formiddag fra Alnabru...

I dag går EK160 fra OSL med normannen Ole Johan Rist i venstre sete klokka 13:40
Han gjorde en helt rå landing på OSL i går, med tillhørende vannportal på vei inn til gate.

hurvert :)

God morgen fra NSB inni tunnellen.

Fikk for første gang brukt EB poeng på en domestic US flight igår. Sparte bra mye penger på den. Det forundrer meg at prisene i USA har gått så hinsides opp i det siste, men det forundrer meg egentlig enda mer at de høyest prisede rutene ofte er dem du kan finne for miles... unntatt transcont, der det bare ikke eksisterer.

Vel vel... jeg er happy bunny og skal tom fly domestic dreamliner i C :)

Ha en stilig dag

Last edited:

God morgen fra Berger

Her har man installert seg og fått fyrt opp treskeverket av en pc. Kaffe er også komme på bordet, så da er det lyse utsikter til en trivelig dag.

Dagen startet mindre bra, ved at vi oppdaget at handleposen fra i går kveld ennå sto i gangen. Heldigvis bare brunosten som skar seg. Stemningen hos JR ble dog ikke noe bedre da vi oppdaget at vi hadde glemt å handle gulost.... så da var det tomt for begge hans favoritter til matpakken. Etter litt surmuling, så ble vi enige om at salami var et knall alternativ.
Og nå etter at han er levert på skolen innså vi plutselig at vi hadde glemt å sende med han biblioteksboka han skulle hatt med seg for biblioteksturen.... jaja, regner med han kommenterer det når han hentes :)

Nå blir det å legge noen planer for både kundebesøk og få sendt ut noen prisendringer. så får en se hvordan kundene takler det...

Ha en trivelig dag!!

S

God formiddag fra Trondheim
Her er man hjemme med syk størstemann,siden mor var hjemme igår.
Opphavet kommer på besøk, med middag så da slipper jeg å tenke på det :D

Nå derimot er det kaffe :D

Ha en trivelig tirsdag :D:D:D

God Forrmiddag fra vestlandet!

Våt kaldt å surt! Ingen planer om å fly i umiddelbar nærhet, og jeg hater litt fordi jeg er akkuratt så langt unna diamant at jeg ikke gidder kjøre MR for å klare det.

God ettermiddag fra Forus,
Første del av arbeidsdagen har gått stille og rolig for seg. Godt å ha litt stillhet rundt seg når konsentrasjon er nødvendig i arbeidet.
I kveld tar jeg med min bedre halvdel for å se siste film med 007.
Det blir spennende å se om filmen svarer til mine forventninger.
Ha en god dag Forumister.

God ettermiddag fra Snillfjord! :)

Kort sagt vekslende vær og litt surt denne dagen så langt. Ikke mye som skjer i heimen akkurat nå, så det eneste som lager lyd er TVen og vaskemaskinen, ellers sitter en å planlegger litt innkjøp til jul, og dagens eneste store høydepunkt er CPH-lufthavnen på VOX i kveld.

Ha en fortreffelig dag forumister!! :D :D

God dag fra Akersgata. Sitter her og gulper opp litt hvitløk etter dagens Køfte-lunsj. Den tråden om en invasjon av mat fra Midtøsten og tilliggende steder i norsk kantiner var en svært interessant observasjon. Men nå synger kantina på siste verset her, da våre halvsøsken i Amedia skal flytte litt lengre opp i gata - så får vi se om vi følger med på kantina. Ha en fin-fin tirsdag - snart onsdag, nå!

G'mooorgen! Snart halvveis i frihelgen. Lovet sol og oppvarming et par dager nå, så da får vi håpe at det tørker nok til at man kan iverksette Operasjon Løv .. i morgen. Ingen vits i dag .. det er søkkvått ute.

Så derfor blir det nok en kindle-dag ... :up:

God tirsdag fra tiggerstaden. Idag kom endelig goodie-bag for BAs eksklusive Executive Club Bronze i posten. Et ekte plast-kort slik at jeg ikke lengere trenger bruke det jeg printet ut fra websiten og 2 navnelapper til bagasjen med "Bronze" i store bokstaver. Regner med at slike eksklusive greier bare får innsjekket bagasje til straks å bli stjålet og om ikke ville slike are gjøre reisende uten status forlegne så jeg tror jeg står over å bruke dem.

Fikk også et brev hvor det stod at statuspoengene ikke var slettet selv om jeg hadde oppnådd status. Det er faktisk muligt å reise enda mere og oppnå ....... S Ø L V. Så det skal jeg nå prøve. Brevet var signert av en person med ukjent posisjon i Exeutive Club.

Er fortsatt uviss på hvordan jeg skal feire denne store dagen.

Ha en god en alle som bare kan drømme om å oppnå eksklusiv status.

God aften fra Oslo Øst. Morgendagens tur til CPH har blitt kansellert til fordel for nok en langdag på kontoret. Så her går det bare nedover... EBD har blitt EBG, Executive Silver har blitt Bronze og KLM-kortet har vært blått et par år nå[emoji20]

Ah! Har vært en lang dag i dag.
Først med båt til DK så en lang dag med møter og jobb.
Nå nytes en Grøn Tuborg og filmen Red2 på dansk TV5. Snart venter køya. Er trøtt som den berømte strømpen!

Heldigvis bare en drøy uke igjen til Lufthansa First venter og nesten to ukers R&R.....

Back