11 juni er det satt opp to flyginger med Enter Air og en flyging med Widerøe fra og til Oslo, Gardermoen. Er dette også cruiserelatert?
Espen
+ FLYR som også har charteravganger.Ja.
Enter Air, ETF Airways, ASL France, TUI Nederland, Titan Airways, Edelweiss Air, Neos, SAS, Widerøe, Transavia, Finnair, La Compagnie - for å nevne en del av de som skal fly charter til/fra LYR i sommer. En god del av dem går fra OSL til LYR, og veldig mange fra CDG.
Er det noe "nytt", i form av såpass store volumer hit, og ikke bare sporadiske enkeltchartere? Eller har jeg bare ikke lagt merke til det før
Ja.
Enter Air, ETF Airways, ASL France, TUI Nederland, Titan Airways, Edelweiss Air, Neos, SAS, Widerøe, Transavia, Finnair, La Compagnie - for å nevne en del av de som skal fly charter til/fra LYR i sommer. En god del av dem går fra OSL til LYR, og veldig mange fra CDG.
En som flyr stasmaskin helt fra Dubai i dag. Tipper VistaJet da de har søknad inne.
Ja.
veldig mange fra CDG.
Jeg ser Ponant har Le Boreal der oppe med ukentlige cruise:
https://en.ponant.com/the-arctic-fjords-and-glaciers-of-spitsbergen-b200722-9
Jeg bruker Marinetraffic.comPå appen CruiseMapper kan man følge trafikken der oppe (og andre steder …), ganske oversiktlig og fint. Men du verden - mange cruiseskip rundt Svalbard.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.