Dæven.....der fant jeg premien til neste trip report.
*ut og søke på ebay*
He he... kan vi ikke heller ha på sånne på julebordet vårt?
Dæven.....der fant jeg premien til neste trip report.
*ut og søke på ebay*
Shriners driver barnesykehus. De står ofte i lyskryss og samler inn penger. Gi non daler hvis dere ser dem. Pengene blir faktisk brukt til noe fornuftig.
Hehe ... no need. Jeg stusset alvorlig på hva disse 'tyrkerne' drev med da jeg så dem første gang.
"Our belief is that there is nothing that can't be done," said Ed Geoffrion, a member of the Board of Governors at the hospital and a Melha Shriner. Geoffrion and Lee Roberts, of Shriners Hospital in Springfield, met with students at the High School of Science and Technology recently to accept a donation and talk about the many children treated at the hospital.
Konge rapport som alltid, men ble du faktisk oppgradert?
Litt kult da fra monkey class til bizz
Meh. Hadde du gått all in for det her så skulle du
a) ikke tatt en tur innom loungen
b) takket nei til gratis upgrade
Og jeg som trodde jeg skulle få lese en rapport om WT
Terningkast 1
Disclaimer: Ironisk innlegg, konsumerte selvfølgelig hvert ord med stor glede
Hva om noe brått gikk skikkelig galt...
Hvor ville du vært? På en førsteklasse lounge eller på en besinstasjon på "Bø" eller "Nelaug"?
Tidligere har jeg tenkt igjennom tilsvarende case: "Du brekker et ben på høyfjellet. Kun en person er sammen med deg. Av dem du kjenner, hvem vil du det skal være? Jeg synes det er interessant å tenke på.
Still opp på FLy&Øl - det har samme effekt, men er tanken billigere :lol:Jøje meg - godt du ikke driver et 820-nummer, jeg ville trolig blitt blakk i løpet av kort tid![]()
Du blir jo garantert oppgradert, uansett, så ingen fare!
- "Well... yes. Anyway, you are very high on the list. We cannot have you sit here. Once we're done with dinner, I'll come and get you. It will just take a few minutes."
Takk for at dere gadd lese![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.