CPH og Norwegian i strategisk samarbejde

• Thread starter Thread starter PP
  • Start date Start date
Da er det på tide å begynne med dette også på CPH. Det fungerer utmerket her i Norge så vidt jeg kan forstå, og boarding og unboarding blir smidigere!

Foretrækker nu at komme ud af forreste dør uden at skulle ud i sne og regn. Venter gerne 2 min ekstra på at undgå at komme ud i dårligt vejr samt slæbe min håndbagagen og mit barn først ned af en trappe og så op igen.

Som pax synes jeg absolut man skulle holde sig fra det og det et absolut ingen fordel for mig. Men måske det er en fordel for flyselskabet.

Foretrækker nu at komme ud af forreste dør uden at skulle ud i sne og regn. Venter gerne 2 min ekstra på at undgå at komme ud i dårligt vejr samt slæbe min håndbagagen og mit barn først ned af en trappe og så op igen.

Som pax synes jeg absolut man skulle holde sig fra det og det et absolut ingen fordel for mig. Men måske det er en fordel for flyselskabet.

Om dette gjør at flyet kan snus 5 minutter fortere, og at man dermed rekker en slot man ikke ville rukket ellers, synes jeg det er en veldig god ide.
Dessuten så er det frivillig om man vil gå ut bak eller ikke, så dette er bare en vinn-vinn-situasjon. Så sant ikke de på de bakerste radene er så dumme at de begynner å gå fremover før alle som vil gå ut bak har kommet seg av;)

Det er vel uansett ingen som tvinger deg til å gå ut bak?

Finns jo dårlig vär i Norge også. Sjelden det byr på store problemer.. Er det dårlig vär går paxen fortere bare.
Tror nok det sparer inn 5 min lett på turnaround som Dag .Viking skriver

Finns jo dårlig vär i Norge også. Sjelden det byr på store problemer.. Er det dårlig vär går paxen fortere bare.
Tror nok det sparer inn 5 min lett på turnaround som Dag .Viking skriver
Og noen av de stedene i Norge der været er verst, så må en ut uansett, ettersom det ikke er gangbroer der. Dette er kun en vanesak, og som nevnt en vinn-vinn situasjon for begge.

Back