• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CPH og Norwegian i strategisk samarbejde

  • Thread starter Thread starter PP
  • Start date Start date
Da er det på tide å begynne med dette også på CPH. Det fungerer utmerket her i Norge så vidt jeg kan forstå, og boarding og unboarding blir smidigere!

Foretrækker nu at komme ud af forreste dør uden at skulle ud i sne og regn. Venter gerne 2 min ekstra på at undgå at komme ud i dårligt vejr samt slæbe min håndbagagen og mit barn først ned af en trappe og så op igen.

Som pax synes jeg absolut man skulle holde sig fra det og det et absolut ingen fordel for mig. Men måske det er en fordel for flyselskabet.
 
Foretrækker nu at komme ud af forreste dør uden at skulle ud i sne og regn. Venter gerne 2 min ekstra på at undgå at komme ud i dårligt vejr samt slæbe min håndbagagen og mit barn først ned af en trappe og så op igen.

Som pax synes jeg absolut man skulle holde sig fra det og det et absolut ingen fordel for mig. Men måske det er en fordel for flyselskabet.

Om dette gjør at flyet kan snus 5 minutter fortere, og at man dermed rekker en slot man ikke ville rukket ellers, synes jeg det er en veldig god ide.
Dessuten så er det frivillig om man vil gå ut bak eller ikke, så dette er bare en vinn-vinn-situasjon. Så sant ikke de på de bakerste radene er så dumme at de begynner å gå fremover før alle som vil gå ut bak har kommet seg av;)
 
Foretrækker nu at komme ud af forreste dør uden at skulle ud i sne og regn. Venter gerne 2 min ekstra på at undgå at komme ud i dårligt vejr samt slæbe min håndbagagen og mit barn først ned af en trappe og så op igen.

Som pax synes jeg absolut man skulle holde sig fra det og det et absolut ingen fordel for mig. Men måske det er en fordel for flyselskabet.

Det er vel uansett ingen som tvinger deg til å gå ut bak?
 
Finns jo dårlig vär i Norge også. Sjelden det byr på store problemer.. Er det dårlig vär går paxen fortere bare.
Tror nok det sparer inn 5 min lett på turnaround som Dag .Viking skriver
 
Finns jo dårlig vär i Norge også. Sjelden det byr på store problemer.. Er det dårlig vär går paxen fortere bare.
Tror nok det sparer inn 5 min lett på turnaround som Dag .Viking skriver
Og noen av de stedene i Norge der været er verst, så må en ut uansett, ettersom det ikke er gangbroer der. Dette er kun en vanesak, og som nevnt en vinn-vinn situasjon for begge.
 
Back
Top