• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

CK på P4 i dag?

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
CK på P4 i dag?

Var det deg CK, som var med på Jackpot på P4 i dag tidlig?
Jeg fikk ikke med annet enn at det var en som het Kristian/Cristian som jobbet i SAS med priser!
Synd i så fall at du røyk ut! :(

:spin: VC-10

Re: CK på P4 i dag?

jadda - det var dessverre meg! Endelig kommer jeg me dpå Jackpoten, og så ryker jeg på Blues Briothers!!! Kommer til å huske til jeg dør at Dan Akroyd var med i filmen (som jeg har sett sikkert 10 ganger!!! og har i DVD-hylla hjemme....) HMPH!

bluesbros.jpg

:musikk

Den ene dagen jeg ikke hadde på radioen i bilen på vei til jobb (hører jackpoten da), så er det bekjente der. Typisk! :pissed

jadda!!! GNI DET INN, KURT!!! Var det noen som fikk med seg hva trøstepremien var??? Jeg var så deppa over at turen til SXM gikk fløyten.....

Men ærlig talt, Blues Brothers!!! :laola
Det er da ikke mulig å svare feil på denne!!!??
Nei å nei :sarc

Jeg hadde ikke klart den, men så kan jeg like lite om musikk/film som enkelte andre kan om fotball på forumet her. :D

Hvor mye peng var det du gikk glipp av CK. Får dessverre ikke hørt jackpot om morningen, siden sykkelen ikke er utstyrt med radio.

7000 pluss noe til gikk fløyeten.... F**N. jaja - jeg fikk en trøstepremie iallefall, og alt det kostet meg var en sms...

ghostbusters-6.jpg

Spørsmålet er da hvilken Dan Akroyd-film dette er hentet fra? :love

Ville bare gni inn litt mer salt i såret.

Forresten TUC, du kan ringe Ivan Reitman som regiserte filmen. :biggrin

Originally posted by LN-KGL
Ville bare gni inn litt mer salt i såret.

Forresten TUC, du kan ringe Ivan Reitman som regiserte filmen. :biggrin
Jeg veit hvem man skal ringe når "There's something strange in the neighborhood" :D

Originally posted by Trety
Den ene dagen jeg ikke hadde på radioen i bilen på vei til jobb (hører jackpoten da), så er det bekjente der. Typisk! :pissed

Enig med du :smokin

På mine 7 minutter til jobb så er det uansett ikke mye du rekker å høre...og i tillegg så foretrekker jeg den reklamefrie Østlandsendingen...

Originally posted by EB
På mine 7 minutter til jobb så er det uansett ikke mye du rekker å høre...og i tillegg så foretrekker jeg den reklamefrie Østlandsendingen...

Hjelper å ha 15-20 minutters reisevei, da er P4 uansett favoritten. ;)

Leorim: Godt å vite at vi er flere av oss! :up:

Er jeg riktig uheldig blir det kun en halv sang og resten reklame med P4...Ikke er det mange som er våkne når jeg kjører heller så mobiltelefonen er også stille...

Originally posted by EB
Er jeg riktig uheldig blir det kun en halv sang og resten reklame med P4...Ikke er det mange som er våkne når jeg kjører heller så mobiltelefonen er også stille...
Stakkars mann, må stole helt på egen kreativitet i flere minutter...:biggrin

Originally posted by Trety
Hjelper å ha 15-20 minutters reisevei, da er P4 uansett favoritten. ;)

P4 - fysj...! Kanal 24 spiller da mye bedre musikk - i tillegg er det noen morsomme damer som har et program på Kanal 24 (Brita, Solveig og Anette) - S.A.A.B.

Back