Synes den var stilig jeg. Skikkelig retro. Skal de to andre 737ene også males i retro-farger?
Linjene og assosiasjonene til "gamle" Sterling på 80-tallet er jo betydelige...
Den var slem, kvalmende og nationalistisk! en klar ommer.
Jeg får røde knopper over at Cimber gør så meget ud af at de er "danske" - de får "Dansk" til at være en kvalitetsbetegnelse i sig selv. Dette understreges af flaget bag cockpit.Jeg skulle gjerne likt å vite hva nasjonalistisk betyr her?
Den kommentaren skjønte jeg overhodet ikke!
VC-10
Hmm .. hva med British Airways, Air France, Alitalia, japan Airlines, Air Zimbabwe etc etc etc ... ? Det er da ikke noe spesielt uvanlig å spille på sin nasjonalitet? Selv Braathens hadde det norske flagget på halen ..
Jeg får røde knopper over at Cimber gør så meget ud af at de er "danske" - de får "Dansk" til at være en kvalitetsbetegnelse i sig selv. Dette understreges af flaget bag cockpit.
Jeg har samme kvababbelse over "real Norvegian" - i mine øje er nationalitet ikke en kvalitetsbetegnelse.
Vær stolt over å være dansk, [/QOUTE] Hvorfor?
Nationalitet er en tilfældighed. Denne forherligelse af det nationale, finder jeg inderligt frastødende. Så snart du forherliger een nationalitet - siger du samtidig, at de andre er mindre værd.
OK der ser vi så forskelligt på verden. Jeg finder det dybt negativt. Muligvis fordi jeg lever i et land hvor højrefløjen i den grad har taget det nationale til sig, og bruger det til at stemple alle andre med. PÅ den måde bliver nationaliteten til et våben.Det må ikke bli slik at det skal oppfattes som nasjonalistisk (med den dårlige betydningen) å vise sitt opphav!!! :angry: :nor VC-10
Dertil kommer så at Cimber i sine annoncer i DK - bruger det at de "er danske" til at fremstå om en kvalitet i sig selv - hvilket det naturligvis ikke er.
Cimber leverer et udviddet SAS produkt (LCC-netværksselskab med gratis kaffe) med andre ord ikke noget specielt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.