Men Cimber' var litt retro, men grei nok
Kom tilbake når du har en ekstrem mening om liveryen

Men Cimber' var litt retro, men grei nok
Nationalitet er en tilfældighed. Denne forherligelse af det nationale, finder jeg inderligt frastødende. Så snart du forherliger een nationalitet - siger du samtidig, at de andre er mindre værd.
OK der ser vi så forskelligt på verden. Jeg finder det dybt negativt. Muligvis fordi jeg lever i et land hvor højrefløjen i den grad har taget det nationale til sig, og bruger det til at stemple alle andre med. PÅ den måde bliver nationaliteten til et våben.
Dertil kommer så at Cimber i sine annoncer i DK - bruger det at de "er danske" til at fremstå om en kvalitet i sig selv - hvilket det naturligvis ikke er.
Cimber leverer et udviddet SAS produkt (LCC-netværksselskab med gratis kaffe) med andre ord ikke noget specielt.
Synes Cimber Sterling har funnet en flott kombinasjon mellom gamle Sterling og Cimber Livery. Jeg tenkte gamle Sterling med en gang jeg så denne.
OK der ser vi så forskelligt på verden. Jeg finder det dybt negativt. Muligvis fordi jeg lever i et land hvor højrefløjen i den grad har taget det nationale til sig, og bruger det til at stemple alle andre med. PÅ den måde bliver nationaliteten til et våben.
Så snart du forherliger een nationalitet - siger du samtidig, at de andre er mindre værd.
Her i USA er det mange selskaper som har det amerikanske flagget på kroppen.
Synes heller ikke at dette er det peneste jeg har sett akkurat.
BF:cool2
Vel - du har nasjonalisme og du har nasjonalisme. Jeg finner det tragisk hvis negative elementer fører til at man ikke føler seg stolt over sitt land.
Du får det til at lyde som om man SKAL være stolt af sit land. Den logik forstår jeg ikke.
Men lad os nu ikke fortsætte denne afsporing af debatten om Cimbers (forfærdelige) nye livery.
Er der nogen der ved om det er en one-off, eller om det er det nye officielle livery?
Er der nogen der ved om det er en one-off, eller om det er det nye officielle livery?
Jeg får røde knopper over at Cimber gør så meget ud af at de er "danske" - de får "Dansk" til at være en kvalitetsbetegnelse i sig selv. Dette understreges af flaget bag cockpit.
Jeg har samme kvababbelse over "real Norvegian" - i mine øje er nationalitet ikke en kvalitetsbetegnelse.
Det tror jeg bestemt ikke det er, but time will showTror nok dette er en one-off (Tommy 777)
Hjelmen på halen er urkomisk![]()
..... jeg ser det kun som
et markedsføringsstunt for at sælge biletter, ......
"
delivery 27may09 SNN-CPH in full cs
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.