V valen ScanFlyer Blue 9 Feb 2009 #1 Noen bilder jeg tok fra inflyvningen til O`hare int. Attachments DSC_0091.jpg 34.7 KB · Views: 596 DSC_0081.jpg 32 KB · Views: 604 DSC_0084.jpg 25 KB · Views: 589 DSC_0099.jpg 69 KB · Views: 589 DSC_0101.jpg 68.9 KB · Views: 585
CFM ScanFlyer Crusty 16 Feb 2009 #6 Og på første bilde kan man skimte hvor Meigs Field lå en gang for ikke altfor lenge siden. Synd man aldri fikk muligheten til å fly inn dit. Valen ja.. fløy en faktisk en Valen 7A SID idag
Og på første bilde kan man skimte hvor Meigs Field lå en gang for ikke altfor lenge siden. Synd man aldri fikk muligheten til å fly inn dit. Valen ja.. fløy en faktisk en Valen 7A SID idag
Fly high ScanFlyer Gold 17 Feb 2009 #9 CFM said: Og på første bilde kan man skimte hvor Meigs Field lå en gang for ikke altfor lenge siden. Synd man aldri fikk muligheten til å fly inn dit. Click to expand... Dette vekker minner ja. Første gang jeg fløy simulator (omkring 1990), var jo nettopp fra Meigs - og nå har den tullete borgermesteren i byen herpa hele plassen! Stilige bilder!
CFM said: Og på første bilde kan man skimte hvor Meigs Field lå en gang for ikke altfor lenge siden. Synd man aldri fikk muligheten til å fly inn dit. Click to expand... Dette vekker minner ja. Første gang jeg fløy simulator (omkring 1990), var jo nettopp fra Meigs - og nå har den tullete borgermesteren i byen herpa hele plassen! Stilige bilder!