Cathay Pacific over Bergen?

WF203

Newcomer
Noen som vet hvorfor en 747 fra det som jeg nesten er 100% sikker var Cathay Pacific nettopp suste over taket mitt i lav høyde mot øst. (departure)?

Replying to Topic 'Cathay Pacific over Bergen?'

Aiii...der ser du! Så den fra en vanskelig vinkel og kun en del av halen, derav spørsmålet! Takker og bukker!

Hvor er likheten her?

Ooops håper ikke SN Brussels Airlines flyr over Bergen da...

Originally posted by DY

Eller Blue1:wow:

Blue1 gjorde det vel tidligere, men da som Air Botnia...;)

jy

Originally posted by LN-KOG

Men med F28

Jeg mener bestemt at jeg så en AVRO jet som skulle til Bergen en gang jeg satt på HEL og ventet på mitt eget fly, men jeg kan huske feil. Dette kan ha vært rundt -99/2000, eller deromkring.

JY

Tror Air Botnia brukte Avro'er til Bergen inni mellom, men som oftest var det F28

Aner jeg en tanke WF203 mobbing her?:naughty:

Originally posted by BU9001

Aner jeg en tanke WF203 mobbing her?:naughty:

du gjør nok det ja :) er jo ikke alle som klarer å forskjell på alle fly heller da :)

Hehe, skal vel innrømme at jeg hoppet litt lett til en konklusjon om at det måtte være CX, men men..jeg skal nok tenke meg godt om før jeg spør om slikt igjen med mindre jeg er helt sikker på at jeg vet hva det er jeg ser. ;)

Med over 200 reisedager i året har jeg nok lært å skille mellom de fleste av dem, både på godt å på vondt (alt fra såre ben hos KLM til champagne hos CX)! Men uten å gå noe videre i forsvar, fikk jeg tross alt bare et par sekunders observasjoner av 4 stk motorer og en hale som i all forvirringen av noe så sjeldent som sollys i Bergen kunne ligne på CX's idet den forvant mellom to bygninger og over Fløyen!
Men som sagt, så skal jeg nok tenke meg godt om før jeg poster igjen. Vi vil vel ikke ha noen unødige topics om det som foregår i det ellers så travle norske luftrom?;)

Her skal man da spørre, spørre og atter spørre... Men litt vennlig mobbing er vel lov...;)

Back