• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Caribbean

valen

ScanFlyer Blue
Hvilken øy skal jeg velge å reise til dersom jeg ikke er ute etter luxus og priser høyere en himelen?? Vil ikke til Cuba eller jamaica, barbados har jeg besøkt tidligere!! Noen som har noen tips??

Vel, St. Maarten er dyrt og lite interessant dersom du ikke har tenkt aa sitte med kameraet paa stranda hele ferien :rolleyes

Dominikanske Republikk er tingen. Billig, grei standard og gode hoteller til gibortpris

Prøv Dominikanske republikk. Behagelig klima og den billigste? øya i Karibia. Har hvert der to ganger. Reiste på egenhånd siste gangen. Bodde i Sosua og Cabarete. Billige og bra hoteller begge plasser. Likte nok Sosua best. Er en "ekte" by som de fastboende lever i. Bodde ca en uke på Sosua Bay Hotel. Ligger rett i enden av stranden. Var resten av tiden på leilighet litt lenger oppe i gata. Billig og bra.

De har gode sigarer på Dom Rep også. Få med et par dager i Santo Domingo, der man bl.a. kan se Amerikas første katedral etc. Likte landet godt, bortsett fra jordskjelvet, da.

Dom. rep. er trygt valg. Trinidad og Tobago, fortrinnsvis sistnevnte er et alternativ. Når det gjelder graden av luksus og prisnivået så er spørsmålet også hvilke hoteller/bosteder du velger, ikke bare hvilken øy. Puerto Rico, Virgin Islands har også billigere alternativ. For en skandinav er det også alltids fascinerende å ta en tur innom de danske jomfruøyene. Ellers så er øyhopping med fly også mulig, det varierer en del i pris.

Back