California turen har blitt enstemmig vedtatt nordover fra LAX.
Så.. hva gjør man de 6 dagene man har igjen etter LA?
En natt i Monterey, tre i San Fransisco og to i Napa Valley?
(Sikkert også gjentagende spørsmål, men hotellene bookes denne uken)
Tenker det blir Higway 1 hele veien så sant ikke det er noe i innlandet vi MÅ ha med oss.
Hvor i det store SFO området (+/- 90 minutter kjøring) er det rimeligst og best å fli til FLL/MIA fra?
På forhånd takk.
Minst én natt i Monterey. Mor og far vil sikkert se Carmel og barna bør få med seg akvariet i Monterey. Ikke miss installasjonen med vadefuglene som man kommer veldig tett på eller tunellen hvor man kan stå under en stor bølge.
De har også turer ut for å se hvaler og delfiner fra Monterey, men aner ikke hvor treffsikre de er.
Sorry maset..
Er to dager i SF for mye eller lite?
Napa Valley? Er det verdt å bo der en eller to dager?
Sorry maset..
Er to dager i SF for mye eller lite?
Napa Valley? Er det verdt å bo der en eller to dager?
'Og jeg pusher det enda litt til...
Sliter med å finne noenlunde fornuftige fly-priser for SFO (området) til MIA (området) - Dette er i juli.
Er det et annet "game" innenriks i USA? Legger lavpris-selskapene ut billettene nærmere avreise?
Hvilke selskaper flyr denne ruten? Ser ut som Frontier er der.
United skulle ha nesten 20.000 Nok en vei for to voksne og tre barn.
'
Hvor leter du da?
Nå søkte jeg bare på en tilfeldig dato i juli gjennom Momondo, men fant flere priser både via og nonstop som lå godt under 2000kr per person, inkludert noen under 1500. Riktignok basic economy, så du må trolig legge til bagasje
Da jeg bare skulle sove der bodde jeg greit på The Stevenson Monterey. Regner med at andre i tråden ville korset seg selv om de bare gikk forbi.Skal samme runde med fruen selv i sommer, og vi bor 1 natt på Portola Hotel og Spa i Monterey, før vi drar inn til San Fransisco.
Og jeg pusher det enda litt til...
Sliter med å finne noenlunde fornuftige fly-priser for SFO (området) til MIA (området) - Dette er i juli.
Er det et annet "game" innenriks i USA? Legger lavpris-selskapene ut billettene nærmere avreise?
Hvilke selskaper flyr denne ruten? Ser ut som Frontier er der.
United skulle ha nesten 20.000 Nok en vei for to voksne og tre barn.
Ellers kan du går for Spirit fra Oakland og kjøpe deg opp til deres «Big Front Seats» hvis det funker med nattflight
https://www.routesonline.com/news/3...t-lauderdale-oakland-service-from-april-2020/
Vi ser frem til trip report
American er nydelig innenlands. Der har jeg inntrykk av at alt er på stell og komforten er helt ok.
According to WSJ, American Airlines ranked dead last in four of the seven categories including tarmac delays over two hours, mishandled baggage, involuntary bumps off flights and cancelled flights. That is not ideal, by any means, nor is the fact that they placed no higher than 6th place in any of the other study metrics.
As noted by the report, American Airlines was plagued in 2019 by employee contract disputes, which made shaky operational reliability even worse.
Of course, that doesn’t justify their bottom ranking in 3/5 previous years.