Napa.
Ta toget eller kos dere på egenhånd.
På tide å planlegge mere for neste helgetur til USA: San Diego med innlagt "visa run". Hvor i byen bør man bo?
Takk for tips. Jeg flyr til SAN og whiskøy ville jeg ikke inntatt med mindre den er alkoholfri. Og jeg tror ikke jeg skal spørre om de har det.
Trivelig i Mission Bay og Coronada Island også da.
Gaslamp Quarter er anbefalt ja ( det heter ikke Gaslight som 3cseat skrev)
Takk for tips. Jeg flyr til SAN og whiskøy ville jeg ikke inntatt med mindre den er alkoholfri. Og jeg tror ikke jeg skal spørre om de har det.
Planlegger å komme tilbake over grensen på formiddagen, regner med at køen øker utover dagen.Siden du er der kun for helgen, vil jeg ikke anbefale tur til Mexico, da køene tilbake kan fort bli veldig lange, og tilbringe mye av helgen i kø er vel ikke det du ønsker.
Jeg valgte Mexico og syntes det var verdt det. Forskjeller setter alltid et perspektiv på ting. Men kø tilbake er et problem.Planlegger å komme tilbake over grensen på formiddagen, regner med at køen øker utover dagen.
Jeg valgte Mexico og syntes det var verdt det. Forskjeller setter alltid et perspektiv på ting. Men kø tilbake er et problem.
Planlegger å komme tilbake over grensen på formiddagen, regner med at køen øker utover dagen.
Jeg gikk over grensa tilbake etter mørkets frembrudd. Kanskje derfor jeg opplevde hele greia som rart.. da var det faktisk null kø. Agenten spurte meg om hva jeg gjorde der. Sa kun en liten tur over før hun bare slapp meg tilbake igjen over grensaPlanlegger å komme tilbake over grensen på formiddagen, regner med at køen øker utover dagen.
Langs kysten (Highway 1 - 101) ? Eller I - 5 ?Om et par uker skal jeg kjøre fra San Francisco, CA til Portland, OR. 4 dagers kjøring totalt. Tips til steder å stoppe underveis mottas med takk![]()